שניאור אמר:
למה? הרי אנחנו מדברים על נשים שלא לבושות בצניעות יתירה בלשון המעטה, וראיה בעלמא גם בלא הרהור אסורה אם היא במקום שצריך להיות מכוסה ע"פ הלכה, כמ"ש המשנה ברורה סימן עה סק"ז:
וכתב הפמ"ג דבמקומות שדרך להיות מכוסה [כגון זרועותיה וכה"ג שאר מקומות הגוף] אף ראיה בעלמא אסור.
הפרי מגדים המצוטט אומר שהיכן שהדרך להיות מכוסה אסור אפי' ראיה בעלמא ומסתמא בא לאפוקי מקומות המגולים שמותר בראיה בעלמא ואסור בהתבוננות.
אתה מוסיף שהוא מתכוין למקום שדרך להיות מכוסה עפ"י הלכה ולא על מנהג העולם.
מנין לך ? פשטות דבריו משמע הפוך, שאם דרך אשה לגלות זרועותיה (ובזמנינו, פוק חזי מאי נוהג עלמא, בעצם, עדיף שלא, אבל תשאל את אשתך) אין בעיה בראיה בעלמא של זרועותיה.