נתנאל_ב אמר:ולהרב @למה זה תשאל לשמי שליט"א, לא אכתוב כלום לפרגון על שם ניקו, כי אם לא ניתן לשאול מה שמו, ק"ו לפרש בו פירושים...
ניתן גם ניתן לשאול, אלא ש@למה זה תשאל לשמי, דהיינו, תוהה אני על השואל מדוע שאל...
נתנאל_ב אמר:ולהרב @למה זה תשאל לשמי שליט"א, לא אכתוב כלום לפרגון על שם ניקו, כי אם לא ניתן לשאול מה שמו, ק"ו לפרש בו פירושים...
במקורו, עם שרו של עשיו (בראשית ל"ב ל') ועם המלאך שבישר את מנוח ואשתו (שופטים י"ג י"ח) נאמר כשהכוונה שלא ניתן לשאול כי אין טעם, וכך הבנתי לפו"ר.למה זה תשאל לשמי אמר:דהיינו, אני תוהה מדוע אתה שואל
נתנאל_ב אמר:במקורו, עם שרו של עשיו (בראשית ל"ב ל') ועם המלאך שבישר את מנוח ואשתו (שופטים י"ג י"ח) נאמר כשהכוונה שלא ניתן לשאול כי אין טעם, וכך הבנתי לפו"ר.למה זה תשאל לשמי אמר:דהיינו, אני תוהה מדוע אתה שואל
נתנאל_ב אמר:במקורו, עם שרו של עשיו (בראשית ל"ב ל') ועם המלאך שבישר את מנוח ואשתו (שופטים י"ג י"ח) נאמר כשהכוונה שלא ניתן לשאול כי אין טעם, וכך הבנתי לפו"ר.למה זה תשאל לשמי אמר:דהיינו, אני תוהה מדוע אתה שואל
ועכ"פ, גם אם כדברי כת"ר, הרי כמו התהייה למה לשאול, כך גם תהיה תהייה למה לפרש...
למוד למדתי בזה מדרכיו של הרב @לבי במערב שליט"א, ולו הברכה והתהילה בכפל כפליים.נבהל להשיב אמר:קובע ברכה לעצמו הרב @נתנאל_ב אשר על כל תהילה באשכול זה מתכוון גם הוא כנגד המברכים ונותן ברכת תודה
לבי במערב אמר:הברכה שלוחה בזאת לידידנו ר' '@בן אבנר', עם הגיעו לחֲמֵ֥שׁ מֵא֖וֹת הודעות (ועוד חמש...) בְּשֶׁ֣קֶל הַקֹּ֑דֶשׁ (ובפרט בעניני הלכה ומנהג). כֹּ֖ה לֶחָ֑י!
אביו של אבנר הלא הוא נר, ויפה כח הבן להכפילו... (שכך עולה חמש מאות בגמטריא - ב"פ נר).
מעומקא דליבא אשגר את תודתי אל רומ"ע חברי הפורום שליט"א השמחים בשמחתי, ואברכם בברכת "ואברכה מברכך" "ואני אברכם" יתברכו בברכת מלכא דעלמא בכל מילי דמיטב בגו"ר נס"ו.למה זה תשאל לשמי אמר:חופן ברכות שלוחות מכאן למעלת ידינו עוז רבנו, אב בחכמה @כפשוטו, על כל הטוב והמקוריות בידיעותיו המקיפות השזורות כאבן חן בינות ל400 הודעותיו, אשר הן בבחינת קב ונקי. אברכנו כלשה”כ וְהָיָ֞ה כְּעֵ֣ץ ׀ שָׁת֣וּל עַל־מַ֗יִם וְעַל־יוּבַל֙ יְשַׁלַּ֣ח שׇׁרָשָׁ֔יו וְלֹ֥א יָמִ֖ישׁ מֵעֲשׂ֥וֹת פֶּֽרִי׃
נדיב לב אמר:6666... :) ליל הו"ר תשפ"ב. נתראה בקרוב ב - 7777? :)
6666.JPG
גימטריא 6666.@נדיב לב, מעיין פלאי כאן בפורום, זכה זיכה והגיע בהושענא רבא ה’תשפ”ב לששת אלפים שש מאות ששים ושש הודעות בס”ד; כה לחי, ובהצלחה!
למה זה תשאל לשמי אמר:נדיב לב אמר:6666... :) ליל הו"ר תשפ"ב. נתראה בקרוב ב - 7777? :)
6666.JPG
גימטריא 6666.@נדיב לב, מעיין פלאי כאן בפורום, זכה זיכה והגיע בהושענא רבא ה’תשפ”ב לששת אלפים שש מאות ששים ושש הודעות בס”ד; כה לחי, ובהצלחה!
ואו.. הפרגון והיצירתיות של ידידי מכובדי זה מעבר לכל דמיון פרוע כה לחי!
מי יתן עלי, בתוך כל אחב"י, מעינך הטובה, הנוסכת חן וחביבות מיוחדת בהודעותיך המחכימות, עשירות הדעת והידע, יין ישן שרוח זקנים נוחה הימנו.לבי במערב אמר:באיחור מסוים...
ברכותינו שלוחות לראש ידידנו ר' '@יושב בשבת תחכמוני', על אלף ומאה הודעות משובחות ומעמיקות, בכל מכמני התורה (וגם בנקודותי' המשיקות לחכמת הטבעיים, כברכה שהובטחנו בה "כִּ֣י הִ֤וא חׇכְמַתְכֶם֙ וּבִ֣ינַתְכֶ֔ם לְעֵינֵ֖י הָעַמִּ֑ים").
כֹּ֖ה לֶחָ֑י!
למה זה תשאל לשמי אמר:אף אני הדל והצעיר אצרף ברכתי, לידידנו ברוך הכישרון, רבנו @יושב בשבת תחכמוני, אשר הפליא גלי אדרעיה והראה חילו בעוז ובעיזוז באשכול הגרש”ש ובעיית מונטי הול הזכור לטוב, ובשאר אשכולות כיד ה’ הטובה עליו. יזכנו עוד ועוד בכל הטוב הצפון בחיקו, בדברי חכמה מלאי טעם וערבים לחיך.
נדיב לב אמר:במקום שאין איש אשתדל להיות אדם, ועל כן אעלה בעצמי ברכה לאחד מחברי הפורום היקרים, בשם כל יושבי המקום.
וזאת הברכה למכובדנו @יושב בשבת תחכמוני על הגיעו לאלף הודעות!!!!! כל הודעה מושקעת מחברתה ברעיונות ותובנות מאירות עיינים עד לעומק השיטין חזק ואמץ!
במאמר המוסגר, לבל תהיה חלישות דעת לחברים שלא הוזכרו עד כה באשכול הפרגון.. כל אחד מכם הוא בחינת יהלום בפורום וכל הודעה שיוצאת מתח"י היא פנינה. אין לכם מושג כמה קוראים נחשפים למה שכתבתם ועוד תכתבו, וזה השבח הגדול ביותר, והפרגון באשכול, אינו אלא תוספת מועטה לפרגון האמיתי, שבמו ידיכם אתם כותבים אותו בכל הודעה או תגובה.
יישר כוחלמה זה תשאל לשמי אמר:לרבותנו עוז:
רבנו @אמונת אומן, מופת הפורום בתגובות ענייניות ומכובדות, גם לאלו שחולקים עליו בתוקף, בבחינת תְּהִלָּתוֹ לֹ֥א־רַ֣ק בִּקְהַל חֲסִידִים, ובתגובות מרשימות ומלאות הָדָ֣ר ה֭וּא לְכׇל־חֲסִידָ֗יו, על הגיעו בשבוע האחרון ל-2500 הודעות.
ולמוהר''ר @הערשל, על חמש מאות הודעות, ב... היכן לא, בעצם? כל כך הרבה תחומים, וְהָיִ֥יתָ לָּ֖נוּ לְעֵינָֽיִם, חזק וברוך, ויישר כח, ימשיך הלאה והלאה כמאז כן עתה (כביטוי החב''די הנודע).