וזאת הברכה, לידידנו שליט"א

לומד מכל אדם

משתמש ותיק
לבי במערב אמר:
ברכות שלוחות לראש ידידנו, '@לומד מכל אדם', עם הגיעו למָאתַ֥יִם הודעות הנשְׁקָלִ֖ים בְּאֶ֥בֶן הַמֶּֽלֶךְ ובקו־פלס (ובפרט - בבי־מדרשא, ששמו נאה לו).
כֹּ֖ה לֶחָ֑י!
תודה רבה!
כמדומני שמעתה אני יכול להשתתף בפורום אקטואליה, אך אני מתפלל להשאר בגבולות בית המדרש, ושיהיה עיקר משא ומתן שלי בתורה, 
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הרבנים החשובים דפה, על כל מה שלמדתי והחכמתי מהם עד עתה, ובפרט למנהלי המערכת, שזכות גדולה להם בניהול ביהמ"ד כ"כ נפלא, יישר כח!  יגדיל תורה ויאדיר!
בדרך כלל בשעות אלו אני בכולל, אך היום נשארתי בבית מחמת חשש דלת"א, וב"ה בזכות הפורום אני זוכה גם לעסוק בדברי תורה ממיטת חוליי..
ה' הטוב ירפאני בתוך שאר חולי עמ"י.
 
 

לבי במערב

משתמש ותיק
ברכותינו לידידנו '@NETANEL'־נְתַנְאֵל֙, עם הגיעו לאַרְבַּ֤ע מֵאוֹת֙ שֶׁ֣קֶל כֶּ֔סֶף של הודעות נפלאות ומרתקות - המרוכזות (ברובן?) ב'דעת דורות', ומשופעות בידיעות הסטוריות בסוגיות תורניות. כֹּ֖ה לֶחָ֑י!

וּ֝בְרָכָ֗ה שלוחה גם לְרֹ֣אשׁ מַשְׁבִּֽיר, ידידנו (המנהל?) '@יושב אוהלים', שבנדוניו המיוחדים מפרה את בית־מדרשנו ביחודיות השמורה לו - עם הגיעו לתשעת־אלפים הודעות תמימות (ועוד שבע...). כֹּ֖ה לֶחָ֑י!
 

דברי יושר

משתמש ותיק
נדיב לב אמר:
וזאת הברכה לידידינו הרה"ג @דברי יושר שליט"א לרגל הגיעו לאלף הודעות!!! המכילות דברי הגות ומחשבה לעומקם ולאורכם, כל הודעה פנינה וכל תגובה מרגלית יקרה, נברכהו בשם כולם בברכת חזק ואמץ!
יישר כחך,
כשמך - כן תהילתך, נדיב לב לראות בכל אחד את מעלתו האישית, ולא חסרונו.
 

נדיב לב

משתמש ותיק
וזאת הברכה לידידנו הרה"ג @אור זורח שליט"א לרגל הגיעו לאלפיים וחמש מאות הודעות!!! נפלאות בתורת ה', ומרתקות בהנהגה ייחודית בבנ"א לחברו - המפיצה אורה בפורמנו הנכבד, נברכהו בשם כולם בברכת חזק ואמץ, ויתקיים בו הכתוב 'יחדש כנשר ניעוריו' וישוב ויפיץ בפורום מאורו הזורח.
 

נדיב לב

משתמש ותיק
לבי במערב אמר:
גַּם־בְּ֝רָכ֗וֹת יַעְטֶ֥ה מוֹרֶֽה, ידידנו ר' '@נדיב לב', עם הגיעו לששת־אלפים הודעות מחכימות ומלאות נדיבות.
כֹּ֖ה לֶחָ֑י!

ישר כח גדול ידידי הקצין המעוטר בכל מידה טובה.
 

נדיב לב

משתמש ותיק
לא ברור לי איך עד כה לא נכתבה הודעת שבח לאחד הכותבים היקרים מבעלי החסד שבפורמנו הלא הוא הרה"ג @חזק וברוך שליט"א, וכבר כתב ר"י [ש"א אות ג] בגנות המתאחרים מלקיים מצווה - "ולא ימצא איחור התשובה זולתי בעמי הארץ" - אבל מודה ועוזב ירוחם.
ובשם כולם נברכהו עתה לרגל הגיעו לאלפייה הראשונה!!! המכילה הודעות נהדרות ישרות בדעת ושכל, חרוטות בלשון נעימה וזהירות יתירה בבנ"א לחבירו, בברכת @חזק וברוך!!
 

נדיב לב

משתמש ותיק
כמעיין המתגבר אמר:
@לבי במערב וכן @נדיב לב.
לא לחנם נקראתם על שם לבכם, כי הלב שלכם נדיר וחושב כל הזמן איך להיטיב.
יישר כחכם.

תודה ידידי המכובד והמפואר.

אבל בל נשכח להלל ולשבח את הוגה האשכול ידידי @למה זה תשאל לשמי שב"ה בעוד זמן קצר ישוב 'לאיתנו' [ירח האיתנים] ביתר שאת וביתר עוז, לפרגן לחברים בלשונו המוזהבת וכמו שרק הוא יודע.
 

למה זה תשאל לשמי

משתמש ותיק
פותח הנושא
לכב’ מעלת ראש וראשון לכל בני הפורום בכל נושא אפשרי, ידיו משלח בכישו'ר ובקישוּ'ר, אהוב למעלה ונחמד למטה, מאגר בלתי־נדלה של ידע בכל מכמני התורה בכלל, ובענייני חסידות בפרט, השה''ט רבנו @לבי במערב, על הגיעו באישון־ליל ל7000 הודעות, ועוד 11 (לע”ע) לחוש לאַֽל־תַּעֲמֹד֙ עַל־הַפֶּ֔רֶק.

אמנם ראוי היה דאיהו גופיה יכתוב הודעה זו, כדרכו באשכול זה, אשר הוא הָאִ֤ישׁ הַיָּרֵא֙ וּבַרֵךְ הַלֵּבָ֔ב, אלא דיְהַלֶּלְךָ֣ זָ֣ר וְלֹא־פִ֑יךָ, ולא ס”ל כהמפרשים יְהַלֶּלְךָ֣ זָ֣ר; וְלֹא, פִ֑יךָ. ועל־כן נברכו בברכה שלמה, בהמשך פעילותו הנשגבת המבורכת והחיונית בפורומא קדישא הדין, יָפ֣וּצוּ מַעְיְנֹתֶ֣יךָ ח֑וּצָה בָּ֝רְחֹב֗וֹת פַּלְגֵי־מָֽיִם, ויזכה יחד עם כל עמו בית ישראל בגמח”ט בסשצ”ג של צדיקים גמורים, בְּיָמָיו֙ תִּוָּשַׁ֣ע יְהוּדָ֔ה וְיִשְׂרָאֵ֖ל יִשְׁכֹּ֣ן לָבֶ֑טַח, אכי”ר.
 
 

לבי במערב

משתמש ותיק
ברכות שלוחות לראש ידידנו, ר' '@בלויא', עם השלמת שְׁלֹ֤שׁ מֵאוֹת֙ הודעות זָהָ֔ב (ובפרט - בעניני מנהג והלכה למעשה, בשפה ברורה צחה ונעימה).
כֹּ֖ה לֶחָ֑י!

אגב: מנין 'בלויא' עולה מ"ט בגימטריא. ושמא יש לרמז בדרך זו ד'יובל' עה"כ הוא "תֵּ֥שַׁע וְאַרְבָּעִ֖ים", ואז "וְקִדַּשְׁתֶּ֗ם אֵ֣ת שְׁנַ֤ת הַֽחֲמִשִּׁים֙ שָׁנָ֔ה".
 

לבי במערב

משתמש ותיק
ברכות שלוחות לראש ידידנו, ר' '@נתנאל_ב' נר"ו, עם הגיעו לאלף הודעות נפלאות (ובפרט - בבי־מדרשא).
אֶ֤לֶף הַמָּגֵן֙ תָּל֣וּי עָלָ֔יו כֹּ֖ל שִׁלְטֵ֥י הַגִּבּוֹרִֽים, אִ֛ישׁ יָבִ֥א בְּפִרְי֖וֹ אֶ֥לֶף כָּֽסֶף.
ה"א אֲבֽוֹתֵכֶ֗ם יֹסֵ֧ף עֲלֵיכֶ֛ם כָּכֶ֖ם אֶ֣לֶף פְּעָמִ֑ים, וִיבָרֵ֣ךְ אֶתְכֶ֔ם כַּאֲשֶׁ֖ר דִּבֶּ֥ר לָכֶֽם!
 
 

למה זה תשאל לשמי

משתמש ותיק
פותח הנושא
גם אני צעירא וזעירא מצטרף במילין זעירין לברכה לרבנו @נתנאל_ב שאכן כל דבריו בפלפולי דאורייתא, בעומק העיון בהבנת הסוגיות, דמות מופת של אברך בן־עלייה גריס באורייתא תדירא, בהבנה ובישרות. יזכה לגמח”ט, רוב נחת ובהמשך עלייה בתורה וירא”ש.

נתנאל_ב.png
 

נדיב לב

משתמש ותיק
למה זה תשאל לשמי אמר:
גם אני צעירא וזעירא מצטרף במילין זעירין לברכה לרבנו @נתנאל_ב שאכן כל דבריו בפלפולי דאורייתא, בעומק העיון בהבנת הסוגיות, דמות מופת של אברך בן־עלייה גריס באורייתא תדירא, בהבנה ובישרות. יזכה לגמח”ט, רוב נחת ובהמשך עלייה בתורה וירא”ש.

מצטרף בכל לב!
 

נתנאל_ב

משתמש ותיק
ייש"כ עצום להרב @לבי במערב שליט"א, אשר ראשו הגדול ב"מזרח" בחשיבות, וליבו הטוב ומלא מידות טובות ב"מערב", בענוות חן.
ולהרב @למה זה תשאל לשמי שליט"א, לא אכתוב כלום לפרגון על שם ניקו, כי אם לא ניתן לשאול מה שמו, ק"ו לפרש בו פירושים...
ולהרב @נדיב לב שליט"א, שבנדיבות לב מחמם את הלב, ודברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב.
 
 
חלק עליון תַחתִית