גמ'
ומי אמר רבי יהודה ארבעת מינין אין מידי אחרינא לא, והתניא סיככה בנסרים של ארז שיש בהן ארבעה טפחים דברי הכל פסולה, אין בהן ארבעה טפחים רבי מאיר פוסל ורבי יהודה מכשיר וכו'. מאי ארז הדס, כדרבה בר רב הונא, דאמר רבה בר רב הונא אמרי בי רב עשרה מיני ארזים הן, שנאמר אתן במדבר ארז שטה והדס וגו'.
נמצא שכוונת הברייתא 'נסרים של ארז' הוא על שיח הדסים. וזה תמוה במציאות, הלא אפילו טפח לא משכחינן, ואיך יתכן נסר מעץ הדס שהוא ארבעה טפחים?
ומי אמר רבי יהודה ארבעת מינין אין מידי אחרינא לא, והתניא סיככה בנסרים של ארז שיש בהן ארבעה טפחים דברי הכל פסולה, אין בהן ארבעה טפחים רבי מאיר פוסל ורבי יהודה מכשיר וכו'. מאי ארז הדס, כדרבה בר רב הונא, דאמר רבה בר רב הונא אמרי בי רב עשרה מיני ארזים הן, שנאמר אתן במדבר ארז שטה והדס וגו'.
נמצא שכוונת הברייתא 'נסרים של ארז' הוא על שיח הדסים. וזה תמוה במציאות, הלא אפילו טפח לא משכחינן, ואיך יתכן נסר מעץ הדס שהוא ארבעה טפחים?