בטעם השמטת שלמה, אפשר לומר שאם הייתה האבן שם מימות דוד ושמואל, שהיו באותו הפרק (שהרי שמואל משחו לדוד המלך), לא שייך עוד לומר שלמה המלך, שהרי לא ממנו התחיל. משא"כ בסוטה, שמסתמא האו"ת בזכותא תליא מילתא ובאה המשנה להודיענו שבזכות אותם 3 הנביאים הראשונים היו האו"ת, ופסקו אחרי שלמה המלך ע"ה (לרב הונא). ושמא הגמרא ביומא ס"ל כרב נחמן בר יצחק, וממילא לא שייך להזכיר עד שלמה, כיוון שכל נביאים דמקמי חגי זכריה ומלאכי ראשונים נינהו.