https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?f=24&t=20092&p=300182&hilit=%D7%93%D7%90+%D7%A2%D7%A7%D7%90#p300182אברהם משה אמר:מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?f=24&t=20092&p=300182&hilit=%D7%93%D7%90+%D7%A2%D7%A7%D7%90#p300182אברהם משה אמר:מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
אתה אומר מידיעה או מהשערה?בן ישיבה אמר:לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
כתבתי מפורש 'לדעתי'שניאור אמר:אתה אומר מידיעה או מהשערה?בן ישיבה אמר:לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
כל הבורח מן הכבוד הכבוד רודף אחריו, ובנוסף הרווחת כמה תודות..:)אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
משתמשים אלו הודו למחבר אברהם משה עבור ההודעה (סה"כ 14):
תיובתא, תלמוד-תורה, huo yuc יום טוב, מסתפק במועט, יעקב שלם, סאטמארער, עטסופר, חזק, בבלי, יוספי, א. ל. חנן, אריק, חייל של הרבי, לעניות דעתי
בן ישיבה אמר:כתבתי מפורש 'לדעתי'שניאור אמר:אתה אומר מידיעה או מהשערה?בן ישיבה אמר:לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
כך אומר ההגיון שלי שנתן תודה הוא על כמות ההודעות בו נתן תודה, וקיבל תודה הוא כמות ה'תודות' ולא כמות ההודעות עליה קיבל 'תודה'
הגעתי למסקנא זו ממה שמופיע שקיבלתי כ300 פעמים תודה לסך כל ההודעות שהעליתי בפורום הוא כ600,
אבל אדרבה ניתן לברר אצל המנהלים
אתם צודקים בכללות,בן ישיבה אמר:לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
סגרתי לכם כעת 2000 תודות...לבי במערב אמר:גם עיקר לשון 'תודה' שבלה"ק יש צד לפרשו כהסכמה והודאה (וכלשון חז"ל: 'מודים חכמים לר"מ').
ששמואל אמר:באותו עניין,
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
שמתי לב שלשני אלו יש פער רציני בין כמות הקבלה לכמות הנתינה - עם נטייה ברורה כמובן לנתינה.
@אברך עם 1580 נתינת תודה מול 1145 פעמים שקיבל תודה.
וידידנו, האב הצעיר, @חייל של הרבי עם פער בלתי נתפס של 2587 שנתן תודה ורק 881 שקיבל.
(בעיקרון כעת נתן 2586 אבל בטוחני שכשהוא יראה את ההודעה הוא יסמן גם על זה לייק.....)
כל הכבוד
יצויין כי לא עשיתי חיפוש ויתכן שיש עוד רבים כדוגמתם - פשוט להם שמתי לב לפי תומי.
הפסקה השניה היא הסיבה לתמיהה בפיסקה הראשונה על הפער העצום אצל @חייל של הרבי , כיון שכפי שהספקתי להתרשם הוא טוב ומטיב ונותן תודה לכל מי שהגיב עליו וכדו', ואילו רוב האנשים נותנים רק לדברים שהם מסכימים איתם, ולכן הוא קיבל הרבה פחות ממה שנתן.יראתי בפצותי אמר:לייק זה יותר הסכמה מתודה, לעיתים נדירות אתה נותן לייק כתודה, ובדר"כ זה למישהו שהעתיק לפורום משהו חשוב, ענה לך על שאלה וכד', כל שאר הלייקים הם הסכמה עם הנכתב, או לפחות הסכמה עם חלק גדול מהדברים, ובעצם זה סוג של תגובה וכאילו גם אני מצטרף לתגובתו, כך שאינני רואה טעם לתת לייקים בלי סוף, אלא רק לדברים שאני מסכים ומצטרף לדברים או לעיקרם.
אגב, גם תודה וסליחה שנאמרים בלא סוף אינם לא תודה ולא סליחה, אך בלייקים לא מדובר על תודה.
בכל מקרה, אצלו ואצל כמותו מתקזז הפער אצל כולם של ה"נתן תודה-קיבל תודה".בן אבנר אמר:הפסקה השניה היא הסיבה לתמיהה בפיסקה הראשונה על הפער העצום אצל @חייל של הרבי , כיון שכפי שהספקתי להתרשם הוא טוב ומטיב ונותן תודה לכל מי שהגיב עליו וכדו', ואילו רוב האנשים נותנים רק לדברים שהם מסכימים איתם, ולכן הוא קיבל הרבה פחות ממה שנתן.
[ל@חייל של הרבי, המשך בדרכך, כולנו נהנים מהתודות...]
יראתי בפצותי אמר:לייק זה יותר הסכמה מתודה, לעיתים נדירות אתה נותן לייק כתודה, ובדר"כ זה למישהו שהעתיק לפורום משהו חשוב, ענה לך על שאלה וכד', כל שאר הלייקים הם הסכמה עם הנכתב, או לפחות הסכמה עם חלק גדול מהדברים, ובעצם זה סוג של תגובה וכאילו גם אני מצטרף לתגובתו, כך שאינני רואה טעם לתת לייקים בלי סוף, אלא רק לדברים שאני מסכים ומצטרף לדברים או לעיקרם.
אגב, גם תודה וסליחה שנאמרים בלא סוף אינם לא תודה ולא סליחה, אך בלייקים לא מדובר על תודה.
זה אינו נוגע למנהלי האתר, זה מובנה בכל פורום המבוסס על phpBBדניאלי אמר:מענין מה ראו מנהלי האתר לציין ליד כ"א כמה תודות הוא נתן ומאי נ"מ
ששמואל אמר:שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
יש שנתנו תודה כמנין אצבעות היד, ואפילו פחות מזה.
וקיבלו תודה פי אלף ויותר.
בן ישיבה אמר:הגעתי למסקנא זו ממה שמופיע שקיבלתי כ300 פעמים תודה לסך כל ההודעות שהעליתי בפורום הוא כ600,
נתינת התודה מטרתה:אברהם משה אמר:מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
נספרת.דורדיא אמר:ויל"ע מה הדין באחד שקיבל תודה אך הודעתו נמחקה,
האם התודה שקיבל נספרת במניין או שמא
כיוון דאידחי אידחי
לבקשת @אברהם משה הריני מלמד זכות על הנמנעים לתת תודה.אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
ופעמים שאופן זה עדיף יותר, אם מדובר באשכול עם הרבה תמונות שכל נתינת תודה מרעננת את הדף, ובריענון שוב המחשב מרענן את כל התמונות, ולוקח הרבה זמן להמשיך לעיין באשכול.אריק אמר:מי שאכן הדבר מפריע לו, יכול לעקוף את הבעיה ע"י לחיצה ימנית בעכבר על לחצן התודה, ולאחר מכן לחיצה על פתח כרטיסיה בחלון חדש
וכן @לבי במערב נראה לי זה משהו משותף לחסידי חב"ד, שהרבי הכניס להם תמיד להיטיב.ששמואל אמר:באותו עניין,
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
שמתי לב שלשני אלו יש פער רציני בין כמות הקבלה לכמות הנתינה - עם נטייה ברורה כמובן לנתינה.
@אברך עם 1580 נתינת תודה מול 1145 פעמים שקיבל תודה.
וידידנו, האב הצעיר, @חייל של הרבי עם פער בלתי נתפס של 2587 שנתן תודה ורק 881 שקיבל.
(בעיקרון כעת נתן 2586 אבל בטוחני שכשהוא יראה את ההודעה הוא יסמן גם על זה לייק.....)
כל הכבוד
יצויין כי לא עשיתי חיפוש ויתכן שיש עוד רבים כדוגמתם - פשוט להם שמתי לב לפי תומי.
וכלשון הפסוק (לגבי עכן) תן תודה לאלקי ישראללבי במערב אמר:גם עיקר לשון 'תודה' שבלה"ק יש צד לפרשו כהסכמה והודאה (וכלשון חז"ל: 'מודים חכמים לר"מ').
יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
נתתי תודה גם בלי להוריד קובץ... :)משתדל לעשות רצון ה' אמר:יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.אברהם משה אמר:זה מכבר תמהתי,
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)
חשבתי על רעיון שכל הורדת קובץ תבצע תודה אוטומטית.
יש שמורידים מכל מיני סיבות (לבדוק/לבקר וכו') ולא מעוניינים לתת תודה.משתדל לעשות רצון ה' אמר:יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.
חשבתי על רעיון שכל הורדת קובץ תבצע תודה אוטומטית.