תודה בפורום

ששמואל

משתמש ותיק
באותו עניין,
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
שמתי לב שלשני אלו יש פער רציני בין כמות הקבלה לכמות הנתינה - עם נטייה ברורה כמובן לנתינה.
@אברך עם 1580 נתינת תודה מול 1145 פעמים שקיבל תודה.
וידידנו, האב הצעיר, @חייל של הרבי עם פער בלתי נתפס של 2587 שנתן תודה ורק 881 שקיבל.
(בעיקרון כעת נתן 2586 אבל בטוחני שכשהוא יראה את ההודעה הוא יסמן גם על זה לייק.....)
כל הכבוד

יצויין כי לא עשיתי חיפוש ויתכן שיש עוד רבים כדוגמתם - פשוט להם שמתי לב לפי תומי.
 

יראתי בפצותי

משתמש ותיק
לייק זה יותר הסכמה מתודה, לעיתים נדירות אתה נותן לייק כתודה, ובדר"כ זה למישהו שהעתיק לפורום משהו חשוב, ענה לך על שאלה וכד', כל שאר הלייקים הם הסכמה עם הנכתב, או לפחות הסכמה עם חלק גדול מהדברים, ובעצם זה סוג של תגובה וכאילו גם אני מצטרף לתגובתו, כך שאינני רואה טעם לתת לייקים בלי סוף, אלא רק לדברים שאני מסכים ומצטרף לדברים או לעיקרם.
אגב, גם תודה וסליחה שנאמרים בלא סוף אינם לא תודה ולא סליחה, אך בלייקים לא מדובר על תודה.
 

בן ישיבה

משתמש ותיק
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
 
 

שניאור

משתמש ותיק
בן ישיבה אמר:
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
אתה אומר מידיעה או מהשערה?
 
 

בן ישיבה

משתמש ותיק
שניאור אמר:
בן ישיבה אמר:
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
אתה אומר מידיעה או מהשערה?
כתבתי מפורש 'לדעתי'
כך אומר ההגיון שלי שנתן תודה הוא על כמות ההודעות בו נתן תודה, וקיבל תודה הוא כמות ה'תודות' ולא כמות ההודעות עליה קיבל 'תודה'
הגעתי למסקנא זו ממה שמופיע שקיבלתי כ300 פעמים תודה לסך כל ההודעות שהעליתי בפורום הוא כ600, 
אבל אדרבה ניתן לברר אצל המנהלים
 
 

איש האשכולות

משתמש ותיק
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
משתמשים אלו הודו למחבר אברהם משה עבור ההודעה (סה"כ 14):
תיובתא, תלמוד-תורה, huo yuc יום טוב, מסתפק במועט, יעקב שלם, סאטמארער, עטסופר, חזק, בבלי, יוספי, א. ל. חנן, אריק, חייל של הרבי, לעניות דעתי
כל הבורח מן הכבוד הכבוד רודף אחריו, ובנוסף הרווחת כמה תודות..:)
 

שניאור

משתמש ותיק
בן ישיבה אמר:
שניאור אמר:
בן ישיבה אמר:
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
אתה אומר מידיעה או מהשערה?
כתבתי מפורש 'לדעתי'
כך אומר ההגיון שלי שנתן תודה הוא על כמות ההודעות בו נתן תודה, וקיבל תודה הוא כמות ה'תודות' ולא כמות ההודעות עליה קיבל 'תודה'
הגעתי למסקנא זו ממה שמופיע שקיבלתי כ300 פעמים תודה לסך כל ההודעות שהעליתי בפורום הוא כ600, 
אבל אדרבה ניתן לברר אצל המנהלים

@מנהל @מנהל א' @מנהל ב' וכו' מה אתם אומרים על כך?
 

אברהם משה

משתמש ותיק
פותח הנושא
בן ישיבה אמר:
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
לדעתי קיבל תודה היינו לא כמות ההודעות דהיינו אם על הודעה אחת קיבל מ5 חברים תודה אז זה נחשב כ5 ולא כ1
ומכאן תיקח בחשבון שאם אחד נתן תודה 100 פעמים אז זה על 100 הודעות
אך אם קיבל 200 פעמים תודה זה יכול להיות לפעמים רק על 50 הודעות,
ולכן אתה רואה פער לטובת קבלת התודה יותר מנתינת התודה
אתם צודקים בכללות,
אבל בכל כלל יש יוצא מן הכלל,
יש שנתנו תודה כמנין אצבעות היד, ואפילו פחות מזה.
וקיבלו תודה פי אלף ויותר.
וזה בעיקר הפריע לי.
 
 

בן אבנר

משתמש ותיק
ששמואל אמר:
באותו עניין,
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
שמתי לב שלשני אלו יש פער רציני בין כמות הקבלה לכמות הנתינה - עם נטייה ברורה כמובן לנתינה.
@אברך עם 1580 נתינת תודה מול 1145 פעמים שקיבל תודה.
וידידנו, האב הצעיר, @חייל של הרבי עם פער בלתי נתפס של 2587 שנתן תודה ורק 881 שקיבל.
(בעיקרון כעת נתן 2586 אבל בטוחני שכשהוא יראה את ההודעה הוא יסמן גם על זה לייק.....)
כל הכבוד

יצויין כי לא עשיתי חיפוש ויתכן שיש עוד רבים כדוגמתם - פשוט להם שמתי לב לפי תומי.
יראתי בפצותי אמר:
לייק זה יותר הסכמה מתודה, לעיתים נדירות אתה נותן לייק כתודה, ובדר"כ זה למישהו שהעתיק לפורום משהו חשוב, ענה לך על שאלה וכד', כל שאר הלייקים הם הסכמה עם הנכתב, או לפחות הסכמה עם חלק גדול מהדברים, ובעצם זה סוג של תגובה וכאילו גם אני מצטרף לתגובתו, כך שאינני רואה טעם לתת לייקים בלי סוף, אלא רק לדברים שאני מסכים ומצטרף לדברים או לעיקרם.
אגב, גם תודה וסליחה שנאמרים בלא סוף אינם לא תודה ולא סליחה, אך בלייקים לא מדובר על תודה.
הפסקה השניה היא הסיבה לתמיהה בפיסקה הראשונה על הפער העצום אצל @חייל של הרבי , כיון שכפי שהספקתי להתרשם הוא טוב ומטיב ונותן תודה לכל מי שהגיב עליו וכדו', ואילו רוב האנשים נותנים רק לדברים שהם מסכימים איתם, ולכן הוא קיבל הרבה פחות ממה שנתן.

[ל@חייל של הרבי, המשך בדרכך, כולנו נהנים מהתודות...]
 

ששמואל

משתמש ותיק
בן אבנר אמר:
הפסקה השניה היא הסיבה לתמיהה בפיסקה הראשונה על הפער העצום אצל @חייל של הרבי , כיון שכפי שהספקתי להתרשם הוא טוב ומטיב ונותן תודה לכל מי שהגיב עליו וכדו', ואילו רוב האנשים נותנים רק לדברים שהם מסכימים איתם, ולכן הוא קיבל הרבה פחות ממה שנתן.

[ל@חייל של הרבי, המשך בדרכך, כולנו נהנים מהתודות...]
בכל מקרה, אצלו ואצל כמותו מתקזז הפער אצל כולם של ה"נתן תודה-קיבל תודה".
 

חזק

משתמש ותיק
יראתי בפצותי אמר:
לייק זה יותר הסכמה מתודה, לעיתים נדירות אתה נותן לייק כתודה, ובדר"כ זה למישהו שהעתיק לפורום משהו חשוב, ענה לך על שאלה וכד', כל שאר הלייקים הם הסכמה עם הנכתב, או לפחות הסכמה עם חלק גדול מהדברים, ובעצם זה סוג של תגובה וכאילו גם אני מצטרף לתגובתו, כך שאינני רואה טעם לתת לייקים בלי סוף, אלא רק לדברים שאני מסכים ומצטרף לדברים או לעיקרם.
אגב, גם תודה וסליחה שנאמרים בלא סוף אינם לא תודה ולא סליחה, אך בלייקים לא מדובר על תודה.

צריך לבקש מהמנהלים, בנוסף ללייק הרגיל
להוסיף גם לייק של הסכמה
 

דניאלי

משתמש ותיק
נושא מענין
כנראה יש הסבורים שזה לא באמת לומר תודה רבה אלא כמו לייק במקומות אחרים רק שכאן כתבו לייק בלשה"ק...
זה נראה שנושא הפראק מאד כאוב להרבה אנשים, אולי בגלל כל אלה שלא מצליחים להגיע לפסגת חלומותיהם וע"כ מנסים לקצר תהליכים ע"י הפראק... ומביאים שנאה לכלל הת"ח...
אבל אולי זה אומר שאנחנו צריכים לעבוד על עצמינו ולזהות שהם מאד רוצים כבוד ויחס, ולעשות עמהם חסד ולתת להם במידה גדושה, כך שיהיו שבעים ויהיה להם טוב בחיים.
לא לחינם אחז"ל "גדול המלבין שינים לחבירו יותר ממשקהו חלב", כך נזכה לקיים חסד אמיתי שלא ע"מ לקבל גמול אלא בהתגברות על מידותינו.
אני כותב כל זה גם לעצמי...
אגב, באמת מענין מה ראו מנהלי האתר לציין ליד כ"א כמה תודות הוא נתן ומאי נ"מ, אולי כדאי שנדע שזה גם תורת חסד...
 

אריק

משתמש ותיק
ששמואל אמר:
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
יש שנתנו תודה כמנין אצבעות היד, ואפילו פחות מזה.
וקיבלו תודה פי אלף ויותר.
 
בן ישיבה אמר:
הגעתי למסקנא זו ממה שמופיע שקיבלתי כ300 פעמים תודה לסך כל ההודעות שהעליתי בפורום הוא כ600, 
אברהם משה אמר:
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
נתינת התודה מטרתה:
א. לעודד את מי שכותב שימשיך לעמול ולכתוב כיון שהוא נותן תועלת לאחרים.
ב. להרגיל את עצמך להכרת הטוב להודות לאחרים.

קבלת התודה:
א. בן אדם שמקבל תודה זה נותן לו סיפוק שאכן הוא עזר למישהו.
ב. מי שמקבל הרבה תודות ביחס לכמות ההודעות שלו סימן שהוא כותב איכותי ומועיל לאנשים, וכמו ידידנו החביבים
@פיילוט 0.4 @נתנאל_ב @בן המתחטא @בת עין @שיתא אלפי @משכנות יעקב @יעקב בוצ'קובסקי @שמן רענן @אוהב ימים @למה זה תשאל לשמי ועוד
שכולם קיבלו תודות קרוב למספר ההודעות שלהם ולפעמים אף יותר תודות מאשר הודעות.

ובהיזדמנות זו:
א. אני מודה לכל מי שטרח בעבר ללחוץ על תודה בהודעות שכתבתי, בכל פעם זה עשה לי מצב רוח מחדש.
ב. אני מודה לידידנו @לבי במערב על ההודעה הזאת ששמחה אותי.
 

אריק

משתמש ותיק
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה מחברי הפורום שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?

צילום מסך 2021-08-29 212848.jpg
יש יוצאים מן הכלל
כמו @אברך עם 1800 תודות ו @עפר ואפר עם 1500 תודות.
 
 

אריק

משתמש ותיק
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
לבקשת @אברהם משה הריני מלמד זכות על הנמנעים לתת תודה.

א. בכל לחיצה על לחצן התודה הדפדפן מרענן את הדף לאחר לחיצה על התודה.
יש כאלו שזה גורם להם עיכוב מעצבן, ובפרט אם החיבור לרשת איטי, או המחשב איטי.
ולכן הם אינם נותנים תודה למרות שהם מאד רוצים להודות.
ובאמת בפורומים רבים אחרים כמו פרוג ועוד, נתינת התודה הלייק או ההסכמה אינה מרעננת מחדש את הדף.

ב. מי שאכן הדבר מפריע לו, יכול לעקוף את הבעיה ע"י לחיצה ימנית בעכבר על לחצן התודה, ולאחר מכן לחיצה על פתח כרטיסיה בחלון חדש.
image.png

ג. מי שמסכים איתי - יכול לתת תודה על ההודעה הזאת כדי שנדע האם זה נכון 😍
 

נתנאל_ב

משתמש ותיק
אריק אמר:
מי שאכן הדבר מפריע לו, יכול לעקוף את הבעיה ע"י לחיצה ימנית בעכבר על לחצן התודה, ולאחר מכן לחיצה על פתח כרטיסיה בחלון חדש
ופעמים שאופן זה עדיף יותר, אם מדובר באשכול עם הרבה תמונות שכל נתינת תודה מרעננת את הדף, ובריענון שוב המחשב מרענן את כל התמונות, ולוקח הרבה זמן להמשיך לעיין באשכול.
 

אוהב שלום

משתמש ותיק
ששמואל אמר:
באותו עניין,
שמתי לב לדבר מעניין מאוד, רוב ניכר של הניקים קיבלו תודה יותר ממה שנתנו.
יש שני ניקים שמאוד אהובים עליי (ונדמה לי שעל מרבית חברי הפורום) ואני נהנה לראות את ההודעות שלהם, התגובות והרעיונות - (גם אם אני לא סובר כמותם).
שמתי לב שלשני אלו יש פער רציני בין כמות הקבלה לכמות הנתינה - עם נטייה ברורה כמובן לנתינה.
@אברך עם 1580 נתינת תודה מול 1145 פעמים שקיבל תודה.
וידידנו, האב הצעיר, @חייל של הרבי עם פער בלתי נתפס של 2587 שנתן תודה ורק 881 שקיבל.
(בעיקרון כעת נתן 2586 אבל בטוחני שכשהוא יראה את ההודעה הוא יסמן גם על זה לייק.....)
כל הכבוד

יצויין כי לא עשיתי חיפוש ויתכן שיש עוד רבים כדוגמתם - פשוט להם שמתי לב לפי תומי.
וכן @לבי במערב נראה לי זה משהו משותף לחסידי חב"ד, שהרבי הכניס להם תמיד להיטיב.

@חייל של הרבי 
 
 
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.
חשבתי על רעיון שכל הורדת קובץ תבצע תודה אוטומטית.
 
 

אברהם משה

משתמש ותיק
פותח הנושא
משתדל לעשות רצון ה' אמר:
אברהם משה אמר:
זה מכבר תמהתי, 
מה הרעיון וההיגיון בדבר שיש כמה וכמה מחברי הפורום הנכבד שיש אצלם חוסר איזון משווע בין 'נתינת תודה' ל'קבלת תודה'?
בשלמא ריבוי 'קבלת תודה', הוא לכאורה לפי עוצם תגובותיהם ורעיונותיהם וכיו"ב. אולם מיעוט 'נתינת תודה', הוא דבר שאינו מובן.
ולכאורה זה נכנס בגדר של 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד'.
היכן הטעות שלי?
ואני מבקש, איני כותב זאת כדי לקושש בזה תודות...
הדבר באמת מציק לי בכל פעם מחדש.
אשמח לתובנות, או לחילופין לצאת ידי חובת מחאה.
ואשמח במיוחד אם יש מאן דהו שיכול ללמד עליהם צד זכות, יועיל לי מאוד!
(נ.ב. נא לא לברכני בברכת 'ברוך המקום שמסר עולמו לשומרים'...)    
יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.
חשבתי על רעיון שכל הורדת קובץ תבצע תודה אוטומטית.
נתתי תודה גם בלי להוריד קובץ... :) 
 
 

אברך

משתמש ותיק
משתדל לעשות רצון ה' אמר:
יש פעמים שאפשר לראות קובץ שהורד 10 פעמים ונתנו לו רק 2 תודות.
חשבתי על רעיון שכל הורדת קובץ תבצע תודה אוטומטית.
יש שמורידים מכל מיני סיבות (לבדוק/לבקר וכו') ולא מעוניינים לתת תודה.
 
חלק עליון תַחתִית