להרב @בשלמא שליט''א
להלן פמ''ג שלא ברור לי איך הוא מיושב עם השו''ע שהבאתם
פרי מגדים אורח חיים אשל אברהם סימן תמז ס"ק ב
הכלל העולה הוא, חם בחם בלא רוטב, אף נגוב לגמרי ושניהם כחושים כפת חמץ עם מצה, בעי כדי נטילה בעובי אצבע רוחב אגודל, כמו שכתוב בסימן תס"א במ"א אות יו"ד. ומה שכתב [שו"ע] כאן כדי קליפה הוא לאו דוקא, אלא כדי נטילה, ועיין חק יעקב אות ז'. ותוך הפסח משמע דאוסרין כל החתיכה, ויבואר אי"ה בט"ז [אות] ה' בסימן תס"א.
ודוחק לומר שהשו''ע מדבר בערב פסח אלא משמע דמיירי בפסח וצ''ע