במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
וכן מזל בגימטריא 77
במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
במבי אמר:במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
וכן מזל בגימטריא 77
במבי אמר:ו @סתם איש אל תגיד לי שלא מונח כאן משהו עוצמתי במיוחד !
סתם איש אמר:במבי אמר:ו @סתם איש אל תגיד לי שלא מונח כאן משהו עוצמתי במיוחד !
ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
במבי אמר:במבי אמר:גבעת לוד אמר:זה לא סותר את מה שכתוב שהחניטה הייתה 40 יום??.
לא סותר כלום, אלא נותן אומדן ולא מחייב כלל, וגם אם כתוב בספרם שלוקח 35 יום, יכול להיות שטיפול VIP לקח 40 יום ומהצד השני יכול להיות שחניטת יעקב היתה 35 יום והתורה עגלה ל40 יום.
וַיִּמְלְאוּ־לוֹ֙ אַרְבָּעִ֣ים י֔וֹם כִּ֛י כֵּ֥ן יִמְלְא֖וּ יְמֵ֣י הַחֲנֻטִ֑ים וַיִּבְכּ֥וּ אֹת֛וֹ מִצְרַ֖יִם שִׁבְעִ֥ים יֽוֹם׃
הסתכלתי בפסוק ושאלתי את עצמי, מה פירוש "וימלאו" כי לשון זו נאמרה לגבי הריון של 9 חדשים !
היריון מלא של 9 חדשים יותר ארוך מהיריון של 7 חדשים ב28% שהרי 9/7 התוצאה 1.285714285743
טיפול של 40 יום יותר ארוך מטיפול של 35 יום ב14% שהרי 40/35 התוצאה 1.1428571428571
בדקתי מה ההבדל בין שני התוצאות 1.1428571428571-1.285714285743
ולתדהמתי התשובה היא: 0.1428571428572
היחס בין ה40 יום ל35 יום זהה לחלוטין ליחס ההיריון שבין 7 חדשים ל9 חדשים בהכפלה וניתן לומר שזאת מכיוון שבפסוק נאמר פעמיים עניין מילוי !!!
זאת ועוד אמר:רק לציין...במבי אמר:ו1080 זה המספר שאיתו מקובל לייצג את הזמן (שהוא מבטא את הגשמיות)
הסיבה ש1080 נבחר לייצג את הזמן היא...
היות ש...
1080/2 = 540
1080/3 = 360
1080/4 = 270
1080/5 = 216
1080/6 = 180
1080/8 = 135
1080/9 = 120
1080/10 = 108
ורק 1080/7 = 145.285714285
וכפי שכתב הרמב"ם
רמב"ם הל' קדה"ח פ"ו ה"ב
היום והלילה ארבע ועשרים שעות בכל זמן, שתים עשרה ביום ושתים עשרה בלילה, והשעה מחולקת לאלף ושמונים חלקים, ולמה חלקו השעה למנין זה, לפי שמנין זה יש בו חצי ורביע ושמין ושליש ושתות ותשיע וחומש ועישור, והרבה חלקים יש לכל אלו השמות.
במבי אמר:במבי אמר:
וַיִּמְלְאוּ־לוֹ֙ אַרְבָּעִ֣ים י֔וֹם כִּ֛י כֵּ֥ן יִמְלְא֖וּ יְמֵ֣י הַחֲנֻטִ֑ים וַיִּבְכּ֥וּ אֹת֛וֹ מִצְרַ֖יִם שִׁבְעִ֥ים יֽוֹם׃
הסתכלתי בפסוק ושאלתי את עצמי, מה פירוש "וימלאו" כי לשון זו נאמרה לגבי הריון של 9 חדשים !
היריון מלא של 9 חדשים יותר ארוך מהיריון של 7 חדשים ב28% שהרי 9/7 התוצאה 1.285714285743
טיפול של 40 יום יותר ארוך מטיפול של 35 יום ב14% שהרי 40/35 התוצאה 1.1428571428571
בדקתי מה ההבדל בין שני התוצאות 1.1428571428571-1.285714285743
ולתדהמתי התשובה היא: 0.1428571428572
היחס בין ה40 יום ל35 יום זהה לחלוטין ליחס ההיריון שבין 7 חדשים ל9 חדשים בהכפלה וניתן לומר שזאת מכיוון שבפסוק נאמר פעמיים עניין מילוי !!!
ואם מילוי הינו 1.2857142857143
אזי מספר בני ישראל שהוא 603550 כפול מספר המילוי התוצאה היא 775992 !!!
שזה 7 פחות מ776
ושוב פעם חוזרים למספר 777 ! ! ! !
במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
במבי אמר:סתם איש אמר:במבי אמר:ו @סתם איש אל תגיד לי שלא מונח כאן משהו עוצמתי במיוחד !
ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
במבי אמר:סתם איש אמר:במבי אמר:ו @סתם איש אל תגיד לי שלא מונח כאן משהו עוצמתי במיוחד !
ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
במבי אמר:במבי אמר:סתם איש אמר:ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
וכן אם נחלק את המספר 603,550 5 פעמים ב6 נקבל את המספר 77.6 !
603550:6 = 100591.666667
100591.6:6 = 16765.2777778
16765.2:6 = 2794.21296296
2794.2:6 = 465.702160494
465.7:6 = 77.617026749
במבי אמר:סתם איש אמר:במבי אמר:
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
במבי אמר:במבי אמר:סתם איש אמר:
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
וא"כ אם היו מוספים למספר בני ישראל 179 אנשים אז שורשו היה בדיוק 777 !
ואציע הוכחה נוספת לאמיתות העניין והיא שאם נחלק את מספר בני ישראל 600,000 ל180 התוצאה היא 3333.333 !!!
הפקדתי שומרים אמר:בענין עד דלא ידע, והגבול הרצוי של השתכרות בפורים ראיתי דבר נפלא בגליון "מחשבה תורנית"
במג"א או"ח סי' תרצ"ה פירש מש"כ שם הרמ"א "שישתה יותר מלימודו", שיש אומרים שהכוונה עד שלא יידע לחשב שהגימטריא של 'ארור המן' ושל ברוך מרדכי' שווה, כי שניהם עולים תק"ב. וכך הובא במהרי"ל, הלכות פורים עיי"ש.
אם נחשב את הפער בין ארור -407 ל-ברוך-228 עולה המספר 179 כמנין "ונהפוך הוא" המוזכר בפסוק שם (פ"ט פסוק א) "ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם".
במבי אמר:ומעניין ש2448 (יציאת מצרים) לחלק ל777.777 יוצא 3.14 כמספר הPI
הכהן אמר:אולי בגלל שזה מספר שנות למך
ברסלבר (ליטאי לשעבר) אמר:ודאי שזה מביא מזל.
הרי ידוע ש777 זה שם של ברנדי.
והשותה כמות נכבדה ממנו יבוא לידי שמחה, שהרי יין משמח, וכל שכן 777.
ועל ידי השמחה נתרומם המזל
ו"מי שהוא שמח תמיד על ידי זה הוא מצליח" (ספר המדות).
מצד שני כתוב שם שעל ידי שכרות נופל ממדרגתו, ועוד כמה דברים בגנות השכרות.
ויש לומר שהיותו מספר מזל הוא דווקא בפורים, 7 אחד ע"ש שבעת הסריסים, 7 ע"ש שבעת הנערות של אסתר, ו 7 ע"ש שבעת ימי משתה אחשורוש.
ואז השכרות מותרת וראויה, ולא עוד אלא שפועלת תיקון הברית כידוע, שזה מתקן המזל.
מָרְדֳּכַי אמר:ברסלבר (ליטאי לשעבר) אמר:ודאי שזה מביא מזל.
הרי ידוע ש777 זה שם של ברנדי.
והשותה כמות נכבדה ממנו יבוא לידי שמחה, שהרי יין משמח, וכל שכן 777.
ועל ידי השמחה נתרומם המזל
ו"מי שהוא שמח תמיד על ידי זה הוא מצליח" (ספר המדות).
מצד שני כתוב שם שעל ידי שכרות נופל ממדרגתו, ועוד כמה דברים בגנות השכרות.
ויש לומר שהיותו מספר מזל הוא דווקא בפורים, 7 אחד ע"ש שבעת הסריסים, 7 ע"ש שבעת הנערות של אסתר, ו 7 ע"ש שבעת ימי משתה אחשורוש.
ואז השכרות מותרת וראויה, ולא עוד אלא שפועלת תיקון הברית כידוע, שזה מתקן המזל.
מה שמעניין,
שפעמיים שחזרתי מאומן.
היה לי טיסה במטוס 777...
לחזור לארץ ישראל!
ועוד פעם 1 שחזרתי מאיסטנבול...
במבי אמר:המספר הוא חזק ביותר !
כי הוא גם קשור למקוה !!!
כי בחישוב של 777.7 * 1.2345679
התוצאה היא 960.12345
במבי אמר:ניסיתי למצוא הגיון במספרים עם משמעות, ואולי תוכלו לעזור
הגימטריה של שם ה' הינה 26, אז הכפלתי אותו בפאי (היקף העיגול) ויצא 81.681 וכו' והיהדות דוגלת בעיגול מספרים אז לקחתי את ה81 וחילקתי 100 ב81 ויצא 1.2345679
מדוע חסירה הספרה 8 ברצף המספרים?
במבי אמר:מָרְדֳּכַי אמר:ברסלבר (ליטאי לשעבר) אמר:ודאי שזה מביא מזל.
הרי ידוע ש777 זה שם של ברנדי.
והשותה כמות נכבדה ממנו יבוא לידי שמחה, שהרי יין משמח, וכל שכן 777.
ועל ידי השמחה נתרומם המזל
ו"מי שהוא שמח תמיד על ידי זה הוא מצליח" (ספר המדות).
מצד שני כתוב שם שעל ידי שכרות נופל ממדרגתו, ועוד כמה דברים בגנות השכרות.
ויש לומר שהיותו מספר מזל הוא דווקא בפורים, 7 אחד ע"ש שבעת הסריסים, 7 ע"ש שבעת הנערות של אסתר, ו 7 ע"ש שבעת ימי משתה אחשורוש.
ואז השכרות מותרת וראויה, ולא עוד אלא שפועלת תיקון הברית כידוע, שזה מתקן המזל.
מה שמעניין,
שפעמיים שחזרתי מאומן.
היה לי טיסה במטוס 777...
לחזור לארץ ישראל!
ועוד פעם 1 שחזרתי מאיסטנבול...
בהחלט מותר לצחוק....
אבל צירוף מכלול הדברים שהבאתי יוצר רעיון שקשה להגדירו כמקרי, ולדוגמא
במבי אמר:המספר הוא חזק ביותר !
כי הוא גם קשור למקוה !!!
כי בחישוב של 777.7 * 1.2345679
התוצאה היא 960.12345
שזה מקביל לנתוניו של המקוה 960 לוג (תתק"ס)
והרעיון מאחורי המספר 1.2345679 הוא
במבי אמר:ניסיתי למצוא הגיון במספרים עם משמעות, ואולי תוכלו לעזור
הגימטריה של שם ה' הינה 26, אז הכפלתי אותו בפאי (היקף העיגול) ויצא 81.681 וכו' והיהדות דוגלת בעיגול מספרים אז לקחתי את ה81 וחילקתי 100 ב81 ויצא 1.2345679
מדוע חסירה הספרה 8 ברצף המספרים?
מָרְדֳּכַי אמר:במבי אמר:מָרְדֳּכַי אמר:מה שמעניין,
שפעמיים שחזרתי מאומן.
היה לי טיסה במטוס 777...
לחזור לארץ ישראל!
ועוד פעם 1 שחזרתי מאיסטנבול...
בהחלט מותר לצחוק....
אבל צירוף מכלול הדברים שהבאתי יוצר רעיון שקשה להגדירו כמקרי, ולדוגמא
במבי אמר:המספר הוא חזק ביותר !
כי הוא גם קשור למקוה !!!
כי בחישוב של 777.7 * 1.2345679
התוצאה היא 960.12345
שזה מקביל לנתוניו של המקוה 960 לוג (תתק"ס)
והרעיון מאחורי המספר 1.2345679 הוא
במבי אמר:ניסיתי למצוא הגיון במספרים עם משמעות, ואולי תוכלו לעזור
הגימטריה של שם ה' הינה 26, אז הכפלתי אותו בפאי (היקף העיגול) ויצא 81.681 וכו' והיהדות דוגלת בעיגול מספרים אז לקחתי את ה81 וחילקתי 100 ב81 ויצא 1.2345679
מדוע חסירה הספרה 8 ברצף המספרים?
אני סך הכל ציטטתי את מה שמצאתי כקרוב...
ולכן שפרסמתי הסרטות במטוס הזה.
כתבתי את זה תחת הכותרת טיסת הברנדי...
אבל אם נביט לעומק דבריך!
זה מעניין, שדווקא חזרה לארץ הקודש
הייתה לי במטוס הזה!
אז הכל מלמעלה או לא?
במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
תהילים אמר:אבל 777 בגימטריה "חכם, אין מזל לישראל". מה נעשה?
יחיה אמר:במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88
לענ"ד, ההיפך לגמרי;
מספר 777 ביהדות, משמש סמל לדין - נקמה, וכפי שכתבתי אחר שריפת כנסיית נוטרדאם בפריס - מקום שריפת התלמוד, ונתקיימה קללת מהר"ם מרוטנבורג ז"ל, בקינתו הנודעת על המאורע: עוֹד תִּגְזוֹר לִשְׂרוֹף דָּת אֵשׁ וְחֻקִּים - וְלָכֵן אַשְׁרֵי שֶׁיְּשַׁלֶּם לָךְ גְּמוּלָיִךְ / צוּרִי בְּלַפִּיד וְאֵשׁ הַלְבַעֲבוּר זֶה נְתָנֵךְ - כִּי בְּאַחֲרִית תְּלַהֵט אֵשׁ בְּשׁוּלָיִךְ
כמדומני שגם מספר 777 שנים בדיוק, שבין האירועים, אינו מקרי. המקרא רגיל להשתמש בשביעיות כמניין המסמל נקמה, וכבפרשת בראשית: וַֽיְהִי֙ כָּל־יְמֵי־לֶ֔מֶךְ שֶׁ֤בַע וְשִׁבְעִים֙ שָׁנָ֔ה וּשְׁבַ֥ע מֵא֖וֹת שָׁנָ֑ה וַיָּמֹֽת: ושם לעיל: כִּ֥י שִׁבְעָתַ֖יִם יֻקַּם־קָ֑יִן - וְלֶ֖מֶךְ שִׁבְעִ֥ים וְשִׁבְעָֽה: וברש"י: כי שבעתים יקם קין – קין שהרג מזיד נתלה לו עד שבעה דורות, אני וכו' כל שכן שיתלה לי שביעיות הרבה. שבעים ושבעה – לשון רובי שבעיות אחז לו וכו' ראה המצורף פה, ובתהלים פרק ע"ט: וְהָ֮שֵׁ֤ב לִשְׁכֵנֵ֣ינוּ שִׁ֭בְעָתַיִם אֶל־חֵיקָ֑ם - חֶרְפָּ֮תָ֤ם אֲשֶׁ֖ר חֵרְפ֣וּךָ אֲדֹנָֽי
במבי אמר:אולי השורש של עם ישראל הוא 777 מכיוון ש
כָּל הַשְּׁבִיעִין חֲבִיבִין לְעוֹלָם, לְמַעְלָן הַשְּׁבִיעִי חָבִיב, שָׁמַיִם וּשְׁמֵי הַשָּׁמַיִם וְרָקִיעַ וּשְׁחָקִים, זְבוּל וּמָעוֹן וַעֲרָבוֹת, וּכְתִיב (תהלים סח, ה): סֹלוּ לָרֹכֵב בָּעֲרָבוֹת בְּיָהּ שְׁמוֹ. בָּאֲרָצוֹת, שְׁבִיעִית חֲבִיבָה: אֶרֶץ, אֲדָמָה, אַרְקָא, גַּיְא, צִיָה, נְשִׁיָּה, תֵּבֵל. וּכְתִיב (תהלים ט, ט): וְהוּא יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק יָדִין לְאֻמִּים בְּמֵישָׁרִים. בַּדּוֹרוֹת שְׁבִיעִי חָבִיב: אָדָם, שֵׁת, אֱנוֹשׁ, קֵינָן, מַהַלַּלְאֵל, יֶרֶד, חֲנוֹךְ. וּכְתִיב (בראשית ה, כד): וַיִּתְהַלֵּךְ חֲנוֹךְ אֶת הָאֱלֹהִים. בָּאָבוֹת שְׁבִיעִי חָבִיב: אַבְרָהָם, יִצְחָק וְיַעֲקֹב, לֵוִי, קְהָת, עַמְרָם, משֶׁה. וּכְתִיב (שמות יט, ג): וּמשֶׁה עָלָה אֶל הָאֱלֹהִים. בְּבָנִים הַשְּׁבִיעִי חָבִיב, שֶׁנֶּאֱמַר (דברי הימים א ב, טו): דָּוִיד [הוא] הַשְּׁבִעִי. בַּמְּלָכִים הַשְּׁבִיעִי חָבִיב: שָׁאוּל, אִישׁ בּשֶׁת, דָּוִד, שְׁלֹמֹה, רְחַבְעָם, אֲבִיָה, אָסָא. וּכְתִיב (דברי הימים ב יד, י): וַיִּקְרָא אָסָא אֶל ה'. בַּשָּׁנִים שְׁבִיעִי חָבִיב, שֶׁנֶּאֱמַר (שמות כג, יא): וְהַשְּׁבִיעִית תִּשְׁמְטֶנָּה וּנְטַשְׁתָּהּ. בַּשְּׁמִטִּין שְׁבִיעִי חָבִיב, שֶׁנֶּאֱמַר (ויקרא כה, י): וְקִדַּשְׁתֶּם אֵת שְׁנַת הַחֲמִשִּׁים. בַּיָּמִים שְׁבִיעִי חָבִיב, שֶׁנֶּאֱמַר (בראשית ב, ג): וַיְבָרֶךְ אֱלֹהִים אֶת יוֹם הַשְּׁבִיעִי. בֶּחֳדָשִׁים שְׁבִיעִי חָבִיב, שֶׁנֶּאֱמַר (ויקרא כג, כד): בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁבִיעִי בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ (ויקרא רבה כט-יא)
וכותב העץ יוסף
כל השביעין חביבין. משום דק"ל מ"ט להיות יום הדין בחדש הזה דוקא. יהיב השתא טעמא משום דכל השביעין חביבין. ואין ספק שיש סוד בדבר למה השביעים חביבים. ואנכי לא ידעתי. ואולי הוא למה שהוא רמז לעוה"ב שהוא באלף השביעי (יפ"ת). וחשב פה כמה עניינים. הן במדריגות הברואים. הן למעלה בשמים והן למטה בארץ. והן בבני אדם. הן בדורות. והן בבנים. והן במספר הימים והחדשים והשנים. לכן כתיב חדש השביעי בה' הידיעה לפי שהשביעי הוא עיקרי ומיוחד והנודע (ע"פ הסוד) בסגולותיו:.
במבי אמר:במבי אמר:במבי אמר:אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
וא"כ אם היו מוספים למספר בני ישראל 179 אנשים אז שורשו היה בדיוק 777 !
ואציע הוכחה נוספת לאמיתות העניין והיא שאם נחלק את מספר בני ישראל 600,000 ל180 התוצאה היא 3333.333 !!!
מאז שראיתי שרק אלו היה לבני ישראל עוד 179 אנשים אז השורש היה 777 תמהתי לעצמי, "אז מדוע חסרים ה179 איש הנ"ל" ?! וב"ה היום נראה שמצאתי קצה חוט וכדלהלן
הפקדתי שומרים אמר:בענין עד דלא ידע, והגבול הרצוי של השתכרות בפורים ראיתי דבר נפלא בגליון "מחשבה תורנית"
במג"א או"ח סי' תרצ"ה פירש מש"כ שם הרמ"א "שישתה יותר מלימודו", שיש אומרים שהכוונה עד שלא יידע לחשב שהגימטריא של 'ארור המן' ושל ברוך מרדכי' שווה, כי שניהם עולים תק"ב. וכך הובא במהרי"ל, הלכות פורים עיי"ש.
אם נחשב את הפער בין ארור -407 ל-ברוך-228 עולה המספר 179 כמנין "ונהפוך הוא" המוזכר בפסוק שם (פ"ט פסוק א) "ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם".
במבי אמר:במבי אמר:במבי אמר:
וא"כ אם היו מוספים למספר בני ישראל 179 אנשים אז שורשו היה בדיוק 777 !
ואציע הוכחה נוספת לאמיתות העניין והיא שאם נחלק את מספר בני ישראל 600,000 ל180 התוצאה היא 3333.333 !!!
מאז שראיתי שרק אלו היה לבני ישראל עוד 179 אנשים אז השורש היה 777 תמהתי לעצמי, "אז מדוע חסרים ה179 איש הנ"ל" ?! וב"ה היום נראה שמצאתי קצה חוט וכדלהלן
הפקדתי שומרים אמר:בענין עד דלא ידע, והגבול הרצוי של השתכרות בפורים ראיתי דבר נפלא בגליון "מחשבה תורנית"
במג"א או"ח סי' תרצ"ה פירש מש"כ שם הרמ"א "שישתה יותר מלימודו", שיש אומרים שהכוונה עד שלא יידע לחשב שהגימטריא של 'ארור המן' ושל ברוך מרדכי' שווה, כי שניהם עולים תק"ב. וכך הובא במהרי"ל, הלכות פורים עיי"ש.
אם נחשב את הפער בין ארור -407 ל-ברוך-228 עולה המספר 179 כמנין "ונהפוך הוא" המוזכר בפסוק שם (פ"ט פסוק א) "ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם".
במבי אמר:סתם איש אמר:במבי אמר:ו @סתם איש אל תגיד לי שלא מונח כאן משהו עוצמתי במיוחד !
ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
במבי אמר:במבי אמר:במבי אמר:וא"כ אם היו מוספים למספר בני ישראל 179 אנשים אז שורשו היה בדיוק 777 !
ואציע הוכחה נוספת לאמיתות העניין והיא שאם נחלק את מספר בני ישראל 600,000 ל180 התוצאה היא 3333.333 !!!
מאז שראיתי שרק אלו היה לבני ישראל עוד 179 אנשים אז השורש היה 777 תמהתי לעצמי, "אז מדוע חסרים ה179 איש הנ"ל" ?! וב"ה היום נראה שמצאתי קצה חוט וכדלהלן
הפקדתי שומרים אמר:בענין עד דלא ידע, והגבול הרצוי של השתכרות בפורים ראיתי דבר נפלא בגליון "מחשבה תורנית"
במג"א או"ח סי' תרצ"ה פירש מש"כ שם הרמ"א "שישתה יותר מלימודו", שיש אומרים שהכוונה עד שלא יידע לחשב שהגימטריא של 'ארור המן' ושל ברוך מרדכי' שווה, כי שניהם עולים תק"ב. וכך הובא במהרי"ל, הלכות פורים עיי"ש.
אם נחשב את הפער בין ארור -407 ל-ברוך-228 עולה המספר 179 כמנין "ונהפוך הוא" המוזכר בפסוק שם (פ"ט פסוק א) "ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם".
וכן ידוע הביטוי הקבלי "קרע שטן" וגי' של שטן זה 359 ואם נקרע אותה לשנים יצא 179.5
במבי אמר:סתם איש אמר:ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
ור' בחיי כותב שהמילה "רבים" מתייחסת אל כלל ישראל
ושאר האומות אינן זוכין לתחית המתים כי אם ישראל זרע יעקב, והוא שכתוב (דניאל י״ב:ב׳) ורבים מישני אדמת עפר יקיצו, וידוע כי מלת רבים ענינה על ישראל כענין שכתוב (אסתר ח׳:י״ז) ורבים מעמי הארץ מתיהדים... (דברים לג-כח)
וא"כ ימים רבים זהו 180 ויש למספר זה קשר ישיר לעם ישראל וכמו שכתבתי !
במבי אמר:במבי אמר:במבי אמר:וא"כ אם היו מוספים למספר בני ישראל 179 אנשים אז שורשו היה בדיוק 777 !
ואציע הוכחה נוספת לאמיתות העניין והיא שאם נחלק את מספר בני ישראל 600,000 ל180 התוצאה היא 3333.333 !!!
מאז שראיתי שרק אלו היה לבני ישראל עוד 179 אנשים אז השורש היה 777 תמהתי לעצמי, "אז מדוע חסרים ה179 איש הנ"ל" ?! וב"ה היום נראה שמצאתי קצה חוט וכדלהלן
הפקדתי שומרים אמר:בענין עד דלא ידע, והגבול הרצוי של השתכרות בפורים ראיתי דבר נפלא בגליון "מחשבה תורנית"
במג"א או"ח סי' תרצ"ה פירש מש"כ שם הרמ"א "שישתה יותר מלימודו", שיש אומרים שהכוונה עד שלא יידע לחשב שהגימטריא של 'ארור המן' ושל ברוך מרדכי' שווה, כי שניהם עולים תק"ב. וכך הובא במהרי"ל, הלכות פורים עיי"ש.
אם נחשב את הפער בין ארור -407 ל-ברוך-228 עולה המספר 179 כמנין "ונהפוך הוא" המוזכר בפסוק שם (פ"ט פסוק א) "ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם".
וכן ידוע הביטוי הקבלי "קרע שטן" וגי' של שטן זה 359 ואם נקרע אותה לשנים יצא 179.5
במבי אמר:סתם איש אמר:ועל זה ממש אמרתי שהרי על כל שטות תוכל למצוא כאלה הקשרים אז ממה בדיוק ההתפעלות. אם היה מקור ניחא שזה היה הביאור עפ"י ר' צדוק וכו', אבל כיון שאין מקור וכל האסמכתא כי זה מסתדר ועוצמתי, זה לא מדבר אלי מהטעם הנ"ל.
אבל זה מופלא שהשורש של בני ישראל במדבר שהיו 603550 הוא 776.88 ואילו הם היו עוד 179 אנשים השורש היה בדיוק 777 (שזה סטיה של פחות מ3 מאיות האחוז)
ולגבי המספר 180 מצאנו שהוא מוגדר "ימים רבים" (בתחילת מגילת אסתר)
ור' בחיי כותב שהמילה "רבים" מתייחסת אל כלל ישראל
ושאר האומות אינן זוכין לתחית המתים כי אם ישראל זרע יעקב, והוא שכתוב (דניאל י״ב:ב׳) ורבים מישני אדמת עפר יקיצו, וידוע כי מלת רבים ענינה על ישראל כענין שכתוב (אסתר ח׳:י״ז) ורבים מעמי הארץ מתיהדים... (דברים לג-כח)
וא"כ ימים רבים זהו 180 ויש למספר זה קשר ישיר לעם ישראל וכמו שכתבתי !
חוששני לו מניחוש.במבי אמר:בעולם מקובל שהמספר 777 מסמל מזל
האם יש קשר כלשהו ביהדות לכך ?!
אולי !
מכיוון שעם ישראל במדבר היו 603,550 (במדבר ב-לב) והשורש של מספר זה הוא 776.88