ב"עשבים" הב' אחר קמץ ולכן היא רפה, בעוד שב"עשבּי" היא אחר שוא נח, ולכן היא דגושה (כמו שב"דרכים" הכ' רפה וב"דרכי" דגושה).כמעיין המתגבר אמר:אבל עשבי אמורה להיות בלי דגש כמו עשבים
אחר אהו"י אין דגש, ולכן ב"עשבי בשמים" הב' רפה!כמעיין המתגבר אמר:ובשמים אמורה להיות עם דגש כי בגד כפת בראש מילה דגוש
מזה יש ללמוד שאין לענות בדקדוק מסברא בעלמא.הכהן אמר:ב"עשבים" הב' אחר קמץ ולכן היא רפה, בעוד שב"עשבּי" היא אחר שוא נח, ולכן היא דגושה (כמו שב"דרכים" הכ' רפה וב"דרכי" דגושה).כמעיין המתגבר אמר:אבל עשבי אמורה להיות בלי דגש כמו עשבים
אחר אהו"י אין דגש, ולכן ב"עשבי בשמים" הב' רפה!כמעיין המתגבר אמר:ובשמים אמורה להיות עם דגש כי בגד כפת בראש מילה דגוש
טעות, כמובן.הכהן אמר:הכ' ב"דרכי" דגושה.
צ"ל "דַּרְכִּי"משה נפתלי אמר:טעות, כמובן.הכהן אמר:הכ' ב"דרכי" דגושה.
מלכיצדק אמר:הרב מאזוז
אין שום קשרכמעיין המתגבר אמר:בשמים בלא דגש, כמובן זה רק אם גם נוהגים בורא פרי בלי דגש בפ'
אולי כדאי להחליף את הגופן, כי בגופן זה הזקף נראה כרביע.אברהם לוי אמר:ולבלתי יודעים צריך להרחיב, כי תיבת בורא בטפחא, ומיני במרכא:
בָּר֣וּךְ אַתָּ֔ה יְיָ֥ אֱלֹהֵ֖ינוּ מֶלֶ֣ךְ הָעוֹלָ֑ם בּוֹרֵ֖א פְּרִ֥י הָעֵֽץ:
בָּר֣וּךְ אַתָּ֔ה יְיָ֥ אֱלֹהֵ֖ינוּ מֶלֶ֣ךְ הָעוֹלָ֑ם בּוֹרֵ֖א עִשְּׂבֵ֥י בְשָׂמִֽים: