חיפאי אמר:
לדברך שאף היא נחשדת א"כ למה מתירים אותה לשוק בגט?
ולענ"ד הכוונה והיא תרגיל לו- תרגיל -קנוניא -בשבילו
הנאמנות היא מכוחו, וכיון שהוא בעיקרון נאמן (לתת לה גט ) רק שיש חשש שמא משקר כדי לשאת אותה, לכן אמרו שאינו נאמן לכנוס כדי לבטל את החשש, ממילא הדר לנאמנותו (זה בכל מקרה הפשט בדין זה, ולא הבנתי למה אם גם היא נחשדת יותר קשה לך, הרי הנאמנות היא לא מחמתה אלא מחמתו. )
ולענ"ד פירושך דחוק מאוד בלשון הרמב"ם והבוחר יבחר .
לגבי הניחוש דוקא לא ... ולבושתי אף אינני יודע מהו אירגון שיננא