איני מבין מה ענין חיבורין לכאן, טומאת אוהל דאורייתא, והא דאין צדיקים מטמאין אינה הלכה וודאי שלא להקל בזה באיסור דאורייתא, די אם נזכיר את ר''ל ודומיו דהוו מצייני מערתא דצדיקיא כדי שלא יטמאו כהנים.
איני מבין מה ענין חיבורין לכאן, טומאת אוהל דאורייתא, והא דאין צדיקים מטמאין אינה הלכה וודאי שלא להקל בזה באיסור דאורייתא, די אם נזכיר את ר''ל ודומיו דהוו מצייני מערתא דצדיקיא כדי שלא יטמאו כהנים.
לא הבנתי כוונתך
ובעיקר העניין שמעתי לעורר כן גם בלוויות מרובות משתתפין שמצוי הדוחק סביבות מיטת המת ומצוי שיהא הרבה אנשים שיגעו בהנושאים את המת ונטמאים כולם בחיבורים אמנם כמדומני שאי''ז פשוט ואם אמצא מר''מ לזה אציין בל''נ
אדם העומד תחת קצה הגג, הטומאה "נכנסת" תחת בגדיו,
אם יש בכתפיו רוחב טפח, הטומאה נמשכת תחת בגדיו,
אם בגדיו נוגעים באדם אחר ברוחב טפח, נמשכת הטומאה הלאה .
ואם מוצאת גג מעל האדם הסמוך היא נמשכת דרך הגג.
לא הבנתי כוונתך
ובעיקר העניין שמעתי לעורר כן גם בלוויות מרובות משתתפין שמצוי הדוחק סביבות מיטת המת ומצוי שיהא הרבה אנשים שיגעו בהנושאים את המת ונטמאים כולם בחיבורים אמנם כמדומני שאי''ז פשוט ואם אמצא מר''מ לזה אציין בל''נ