ודאי שבדבריך צדק רב, והרבה [ואולי רוב] מההשמצות שכאן הם לא ענייניות, אבל אני מדבר על העיקרון, שבמלחמתה של תורה יש אש ויש טון בוטה ותוקפני, ואם ביטלת את זה אזי ביטלת חלק חשוב ועיקרי בתורה.הצבי אמר:הצבי אמר:ראשית דעת אמר:
התבוננתי שוב וראיתי שלכאו' דברי מוכחים מהדיונים בפורום הזה עצמו ודו''ק ותשכח שההודעות בעלי האופי הבוטה והתוקפני שלא לדבר על משמיץ ומבזה הם אלו שזוכות להכי מהר והכי הרבה תגובות, זהו הרושם שאני קיבלתי ומכאן שהדיון לא נשאר רק ענייני
[ומה שיש לזה הכי תגובות, אי"ז רק ממקום לא ענייני, אלא אף במלחמתה של תורה, כשיש מלחמה הירבה מתערבים, וכך הוא גם במח' השות"ים והאחרונים, שכשיש מלחמה כ"א לוקח צד, לדוגמא, אם יהיה ויכוח בעולם בין פילוסופים על האיסור או המוסריות או הצורה של להתחתן עם אשת איש, אז לא היית מתערב,
אך אם פרצה מלחמה בין מעצמות בעניין, מיד כל העולם היו נוקטים צד ומתערבים, כיאתה רואה איך נלחמים כאן על חלק עיקרי מחייך].
ואולי באמת המצב בפורום אינו טוב, ואולי אין ברירה אלא לא לתקוף בכלל,
ך שאלתי ובקשתי, שבבואכם לדון בעניין, יש לדעת את חשיבות הדבר בעיני התורה וע"כ לדון אף על איך יוכלו לתקוף במלחמת ה' באופן הראוי, ואם תגיעו למסקנא שא"א ושחייבים לבטל לגמרי [לא שיש לכם יכולת כזו], אזי לפחות תדעו שיש כאן מעין 'עת לעשות'.