מתאהב על ידך
משתמש ותיק
התורה אומרת וכל מנאצי - לא יראוה.
ועבדי כלב - הוא יראה את הארץ.
ולעומתם משה "גם בי התאנף ה' בגללכם לאמר גם אתה לא תבוא שם" אלא יהושע הוא יבוא וכו'.
אבל לראות - משה כן יזכה.
וכך מסתיימת התורה "עלה אל הר העברים הזה וראה את ארץ כנען... כי מנגד תראה את הארץ ושמה לא תבוא"
בקיצור, יש לכאורה ענין מיסתורי של ראיה גם בלעדי הכניסה לארץ.
ולאו דוקא במשה (שכל מקום שהוא ראה נתקדש כמ"ש בגמ')
מהו פשר הדבר הלזה? והאם זה נוהג בזה"ז?
ועבדי כלב - הוא יראה את הארץ.
ולעומתם משה "גם בי התאנף ה' בגללכם לאמר גם אתה לא תבוא שם" אלא יהושע הוא יבוא וכו'.
אבל לראות - משה כן יזכה.
וכך מסתיימת התורה "עלה אל הר העברים הזה וראה את ארץ כנען... כי מנגד תראה את הארץ ושמה לא תבוא"
בקיצור, יש לכאורה ענין מיסתורי של ראיה גם בלעדי הכניסה לארץ.
ולאו דוקא במשה (שכל מקום שהוא ראה נתקדש כמ"ש בגמ')
מהו פשר הדבר הלזה? והאם זה נוהג בזה"ז?