מתאהב על ידך
משתמש ותיק
מעשים שבכל יום ששומעים משפטים כאלו מאנשים במליון נושאים.
ומשום מה פשיטא להו שלא יתכן שדבר טוב יצא ממעשה רע ושלא יתכן סייעתא דשמיא ע"י אנשים רעים עם כוונות רעות.
ואני שואל: האמנם?!
הרי כעת אתם קוראים דברי תורה רק מכח מציאותה של הרשת שהורתה ולידתה בכוונות רעות של רשעי תבל.
ובמחשב שרבים מחלקיו יוצרו במדינת קורונה ע"י אפיקורסים.
ויושבים על כסא מעץ שאולי נחתך בנגריה עם כוונות לרמות ולקמבן... ואולי הובל אל ביתכם ע"י נהג ערבי שעשה זאת כדי לפרנס את המרשעת שתסייע לו לגדל ילד שיזכה להיות שאהיד מתפוצץ.
אני שולח ההודעה בתקוה שגוגל המרושעת (שהחריבה תבל ומלואה ועיוותה את פני האנושות ללא הכר) תסייע בעדכם להגיע אל התוכן התורני דידן.
ומאחל לכם שתזכו להגיב כראוי בזכות חיפוש מוצלח במקורות תורניים בעזרת תוכנת בר אילן או בר מינן ומי שלא יהיה שתמיד יש להסתפק מה היו כוונותיו הנעלמות...
ועוד לא הזכרתי את יצרן המשקפים שלכם שאולי עדיף לא להזכירו ולא את כוונותיו ולא מה עשה עם הכסף.
נ. ב. הן אמנם מצוה גוררת מצוה ולהיפך.
ונכון גם שיש את המעשה עם רבי חייא שזרע פשתן וטווה וארג רשתות וצד צבאים וכתב על עורם ולימד הילדים שלא תשתכח תורה מישראל. וביאר הגר"א שעשה הכל לבד כדי שיהיה הכל לש"ש.
אבל האם אין זו אפיקורסות לחשוב שזה תמיד חייב להיות כך לעיכובא?
(כתבתי "אפיקורסות" אף שזה קצת חריף - כי כך משמע ברמח"ל)
ומשום מה פשיטא להו שלא יתכן שדבר טוב יצא ממעשה רע ושלא יתכן סייעתא דשמיא ע"י אנשים רעים עם כוונות רעות.
ואני שואל: האמנם?!
הרי כעת אתם קוראים דברי תורה רק מכח מציאותה של הרשת שהורתה ולידתה בכוונות רעות של רשעי תבל.
ובמחשב שרבים מחלקיו יוצרו במדינת קורונה ע"י אפיקורסים.
ויושבים על כסא מעץ שאולי נחתך בנגריה עם כוונות לרמות ולקמבן... ואולי הובל אל ביתכם ע"י נהג ערבי שעשה זאת כדי לפרנס את המרשעת שתסייע לו לגדל ילד שיזכה להיות שאהיד מתפוצץ.
אני שולח ההודעה בתקוה שגוגל המרושעת (שהחריבה תבל ומלואה ועיוותה את פני האנושות ללא הכר) תסייע בעדכם להגיע אל התוכן התורני דידן.
ומאחל לכם שתזכו להגיב כראוי בזכות חיפוש מוצלח במקורות תורניים בעזרת תוכנת בר אילן או בר מינן ומי שלא יהיה שתמיד יש להסתפק מה היו כוונותיו הנעלמות...
ועוד לא הזכרתי את יצרן המשקפים שלכם שאולי עדיף לא להזכירו ולא את כוונותיו ולא מה עשה עם הכסף.
נ. ב. הן אמנם מצוה גוררת מצוה ולהיפך.
ונכון גם שיש את המעשה עם רבי חייא שזרע פשתן וטווה וארג רשתות וצד צבאים וכתב על עורם ולימד הילדים שלא תשתכח תורה מישראל. וביאר הגר"א שעשה הכל לבד כדי שיהיה הכל לש"ש.
אבל האם אין זו אפיקורסות לחשוב שזה תמיד חייב להיות כך לעיכובא?
(כתבתי "אפיקורסות" אף שזה קצת חריף - כי כך משמע ברמח"ל)