א) שבת נד:
רש"י ד"ה פקוק - סתום.
צ"ע כוונתו בזה ומדוע לא פי' כן במשנה.
ב) נד:
רש"י ד"ה דלא הדר חייך לה - שלא יוכל להחזיר צוארו לצד המכה לחככה בשיניו וקושרן בצוארו וחשובים הן יותר מקשישין שעל גבי השבר ואי נפלו חייס עלייהו ומייתי להו 'בשגגה'
לא הבנתי מדוע דוקא כאן הוסיף רש"י "בשגגה", וצ"ב.
רש"י ד"ה פקוק - סתום.
צ"ע כוונתו בזה ומדוע לא פי' כן במשנה.
ב) נד:
רש"י ד"ה דלא הדר חייך לה - שלא יוכל להחזיר צוארו לצד המכה לחככה בשיניו וקושרן בצוארו וחשובים הן יותר מקשישין שעל גבי השבר ואי נפלו חייס עלייהו ומייתי להו 'בשגגה'
לא הבנתי מדוע דוקא כאן הוסיף רש"י "בשגגה", וצ"ב.