ב.א. אמר:
אם אין בעיה באישה הרוכבת על גמל ורואים את רגליה מצד אחד, ק"ו שלא תהיה בעיה באישה הנוהגת ברכב ולא רואים את רגליה כלל.
הנידון הוא מצדדים אחרים. עי' בלבושה של תורה (ח"ב סי' ע"ד אות י"ב) שהאריך בזה. [בקצרה: מונה שם עשר עשר חסרונות: א', בחינה של לא תלבש. ב', מביא לרגש גאווה. ג', נוהגות צעירות מחזיקות עצמן חשובות משאר נשים (לכאו' הוא כהנקודה הקודמת). ד', מסתכלים בה יותר כשהיא נוהגת. ה', מביא לידי מכשול בנוגע לסוג או צבע הרכב (בולט). ו', קל יותר להיות "יצאנית". ז', בעיות מצד לימוד הנהיגה אצל גבר. ח', יש מכשולים בכניסה וביציאה לרכב (ולאו דוקא אצל נהגת). ט', יתכן ערוב צעירים וצעירות וקלות ראש ביניהם. י', קשה לאישה להיזהר מסכנות הדרכים יותר מהאיש. עכת"ד. דברים אלו צריכים הרבה עיון ובדיקה (וכפי שהוא עצמו מציין בתחילת וסוף דבריו שם), כי חלק גדול מהנ"ל תלוי לגמרי במנהג המקום (א', ב', ג', ד', לפעמים גם ה' וו' וז' וט'. ח' אינו תלוי דווקא בנהגת, י' המציאות מורה להיפך, שיש פחות תאונות אצל נשים מאשר אצל גברים!)].