עקביא בן מהלל אומר
משתמש ותיק
דבר ראשון. תרגיל עצמך לאמר טעיתי. ושוב תראה שלא קרה כלום מלבד זה שתקבל הערכה. דבר שני, שאלתך המצוטטת היתה מכוונת כלפי פירושי, ועל זה הערתי שאין זו קושיא, שהלא גם לדברי רש"י הקושיא עומדת, כך שאין בהערתך משום דחיה לפשטי. לאחר שתקבל את האמת ממי שאמרה ותודה שאין בהערתך זו סיבה לדחיה, נמשיך לדון בשאר ההודעות ההיסטריות שהפצצתניHaimL אמר:הרי אני ממילא שאלתי על עצם דברי רש"י, מבלי לגעת בשאלה הזאת, שגם היא קשה.עקביא בן מהלל אומר אמר:שאלתך אלי לא ברורה. לדבריך מה חשב יהודה לבסוף כשנתברר שהרתה ממישהו אחר? [היינו ממנו]HaimL אמר:על איזו הוראה שלו היא עברה. על שבי אלמנה בית אביך? אז מדוע ניצלה מדין מיתה כשנודע שממנו? =
אבל אתה אמרת אחרת מרש"י, ולכן מוטל עליך להצדיק את דבריך. לפי מה שכתבת, שהוא היה מלך, ועברה על הוראתו, כיצד ניתן לפרש את זה שהיא ניצלה ממיתה.