בלי שיחשבוני חלילה למזלזל בקטע גמרא זה אולם ברצוני לשאול כרגע אני לומד את קטע גמרא זה ושאלתי את עצמי מה הצורך בקטע זה?
למה שלא נעשה כמו שהגמרא הציעה בהתחלה נעשה גזירה שווה מגירושין?
{לכל העונים אומנם יתכן ששאלתי מתורצת בסוף הסוגיא אך לא הגעתי לסופה}
בלי שיחשבוני חלילה למזלזל בקטע גמרא זה אולם ברצוני לשאול כרגע אני לומד את קטע גמרא זה ושאלתי את עצמי מה הצורך בקטע זה?
למה שלא נעשה כמו שהגמרא הציעה בהתחלה נעשה גזירה שווה מגירושין?
{לכל העונים אומנם יתכן ששאלתי מתורצת בסוף הסוגיא אך לא הגעתי לסופה}