ידוע הנידון (ויש קצת סתירה בתוס' בתחילת גיטין) מה נקרא דשב"ע אם רק גיטין וקידושין ואיסור אשה לבעלה או גם כל איסורי עריות כמו אחותו וכו',
השאלה שלי היא האם ידוע לאחד מהת"ח דפה על שיטה כזו שמציעה פשרה כדלהלן:
כל איסורי עריות שמקורן בקשרי אישות דינם כדבר שבערוה, למשל אחות אשתו חמותו כלתו וכו', משום שענינם נובע מאישות וחתנות, אבל איסורי עריות כאלו שנובעים מקורבה ותו לא כמו אחותו ובתו דינם כמו שאר איסורים שע"א נאמן בהם.
הרעיון הזה מוזכר באיזה מקום?
השאלה שלי היא האם ידוע לאחד מהת"ח דפה על שיטה כזו שמציעה פשרה כדלהלן:
כל איסורי עריות שמקורן בקשרי אישות דינם כדבר שבערוה, למשל אחות אשתו חמותו כלתו וכו', משום שענינם נובע מאישות וחתנות, אבל איסורי עריות כאלו שנובעים מקורבה ותו לא כמו אחותו ובתו דינם כמו שאר איסורים שע"א נאמן בהם.
הרעיון הזה מוזכר באיזה מקום?