היות וראיתי והרבה עסוקים כאן בסוגית עד אחד והרבה אשכלות נפתחו בנידון חשבתי שאולי ינסה הציבור לבאר לי את דברי הרעק"א התמוהים שכתב בכתובות דף יג. שדין עד אחד שאינו נאמן הוא דווקא במקום בו החזקה אומרת מהיעי תיתי להסתפק אבל היכא שהחזקה אומרת אל תוציאנה מספק עד אחד יהיה נאמן בכך.וקשים דבריו שהרי בוודאי שאשה שקעבלה גיטה החזקה של אשת איש היא אל תוציאנה מספק ולא מהיכי תיתי כיון שיש תיתי להסתפק וכן בשחיטה שאינו נאמן אילולי דין הבידו (שאולי ביאר אותו הלמדן) לא היה נאמן כי זה איתחזק ולפי דבריו אמאי אינו נאמן הרי זו חזקה שעל תוציאנה ולא של מהיכי תיתי כיון שיש כאן שור שחוט לפניך ויש למה להסתפק.