מכל מלמדי השכלתי
משתמש ותיק
אנו לומדים כעת בכולל מס' כתובות וידועה דעת ר"ת (י.) שחיוב כתובה מדאורייתא ושלכן כותבים בנוסח הכתובה "ויהיבנא לכי זוזי מאתן דחזו לכי מדאורייתא". כמובן שיש חולקים.
שאלתי היא האם יש מי שסובר שהמילה "מדאורייתא" היא לעיכובא בכתובה. ואם החסירה פסול.
בקרבן נתנאל על הרא"ש שם הביא כן בשם הב"ח.
וחיפשתי בב"ח ולא מצאתי.
בחישוקי חמד כתובות (בסופו. בהערות על נוסח הכתובה) הביא כן בשם הנחלת שבעה. וגם שם לא מצאתי כך (ולענ"ד אדרבה כתב שם להפך)
תודה מראש לכל המסייעים.
שאלתי היא האם יש מי שסובר שהמילה "מדאורייתא" היא לעיכובא בכתובה. ואם החסירה פסול.
בקרבן נתנאל על הרא"ש שם הביא כן בשם הב"ח.
וחיפשתי בב"ח ולא מצאתי.
בחישוקי חמד כתובות (בסופו. בהערות על נוסח הכתובה) הביא כן בשם הנחלת שבעה. וגם שם לא מצאתי כך (ולענ"ד אדרבה כתב שם להפך)
תודה מראש לכל המסייעים.