זכור לברית בית הבתרים
ותראה לפניך עקדת יחיד
ולמען ישראל אבינו.
שאלתי היא, מדוע בהזכרת אברהם ויצחק יש נימוק, אברהם בזכות בין הבתרים, ויצחק בזכות העקידה, ואילו יעקב אבינו מספיק עצם הזכרתו בכדי להיוושע.
כיוצא בדבר אתה אומר
עוד יזכר לנו אהבת איתן
ובבן הנעקד ישבית מדיינינו
ובזכות התם יוציא איום לצדק דיננו.
ותראה לפניך עקדת יחיד
ולמען ישראל אבינו.
שאלתי היא, מדוע בהזכרת אברהם ויצחק יש נימוק, אברהם בזכות בין הבתרים, ויצחק בזכות העקידה, ואילו יעקב אבינו מספיק עצם הזכרתו בכדי להיוושע.
כיוצא בדבר אתה אומר
עוד יזכר לנו אהבת איתן
ובבן הנעקד ישבית מדיינינו
ובזכות התם יוציא איום לצדק דיננו.