כותב המאמר טועה בתרתי. חדא, שיש לו תחלה לדון האם הנשים שהוא מדבר עליהן חייבות בתפלה, כי למרות המפורש במשנה במסכת ברכות פרק ג' נשים ועבדים וקטנים פטורין מקריאת שמע ומן התפילין וחייבין בתפלה ובמזוזה ובברכת המזון, מכל מקום הוא דן על נשים המטופלות בילדים במשך כל זמן הראוי לתפלה, ועליהם יש לדון מצד נושא זה. ותו, יש לו טעות בעניין זמן תפילה, שהוא חושב שאפשר להתפלל עד חצות, והאמת היא שהלכה כרבי יהודה שתפלת השחר זמנה עד ארבע שעות בלבד ולא יותר.