מלשון הרמ"א משמע שמותר ללבוש טלית קטן ללא גופיה
מותר ליכנס בציצית גלבית הכסא: הגה וכ"ש לשכב בהן דשרי ויש שכתבו שנהגו דשלא לשכב בטלית שיש בו ציצית גם שלא ליתנו לכובס עכו"ם לכבס והכל שלא יהיו מצות בזויו' עליו אך נוהגין להקל לשכב בהם [כל בו]: (או"ח - סימן כא-ג)
אני רושם את הדברים כי פעם שמעתי את קרובת משפחתי אומרת שאסור להלביש לילד ציצית על הגוף ממש כי יש בזיון למצווה (ואין עניין כמובן דווקא שהציצית תהיה ממש על הגוף אך מעיקר הדין משמע שמותר ומי שמחמיר שהציצית תהיה על גופיה ולא על הגוף ממש אולי תע"ב)
מותר ליכנס בציצית גלבית הכסא: הגה וכ"ש לשכב בהן דשרי ויש שכתבו שנהגו דשלא לשכב בטלית שיש בו ציצית גם שלא ליתנו לכובס עכו"ם לכבס והכל שלא יהיו מצות בזויו' עליו אך נוהגין להקל לשכב בהם [כל בו]: (או"ח - סימן כא-ג)
אני רושם את הדברים כי פעם שמעתי את קרובת משפחתי אומרת שאסור להלביש לילד ציצית על הגוף ממש כי יש בזיון למצווה (ואין עניין כמובן דווקא שהציצית תהיה ממש על הגוף אך מעיקר הדין משמע שמותר ומי שמחמיר שהציצית תהיה על גופיה ולא על הגוף ממש אולי תע"ב)