מצינו כמה פעמים בתורת הקבלה דבר שנתקבל בכל תפוצות כלל ישראל להיתר ובזוה"ק מצינו שהוא דבר חמור עד מאוד
בענין גילוי שער אשה ע"פ נגלה כל שהאשה מכסה עכ"פ בקלתה מותרת לכתחילה להסתבוב כך בביתה, ולרוב ראשונים מותרת כך לכתחילה אפי' בלא קלתה, ובחז"ל מצינו ששבחו קימחית במה שאמרה שמעולם לא ראתה קורות ביתה שערה, וכידוע שבזוה"ק שלגלות אפי' שער אחד הוא ענין חמור עד מאוד ופשוטו של הזוה"ק יש קללה לזה.
האיך יתכן שיהיה הנהגה מה שנהגו כל כלל ישראל לכתחילה כה חמור וראו לעונש ע"פ הזוהר הקדוש.
בדומה לזה מצינו בדברי האריז"ל שאסור לפרוש מאשתו לאחר תשמיש משום הטיפות שיגרום מזיקים, הגם שע"פ דין מותר לכתחילה כמו שמצינו בבתולה, ובגמ' של רבי אליעזר, והגם שאינו ראוי להוליד ממנו, ועד שבא האר"י החי, העולם לא נשמע חומרה כזה, וודאי שלא נהגו כן, ולא מוזכר בשום מקום.
וכנ"ל האיך יתכן שדבר שלא נזכר כלל אצל כל גדולי ישראל ועמך ישראל יהיה כה חמור מי שעושה אותה.
לכאו' הקב"ה נתן לנו תורה שלמה ולא שייך לאמר שדבר שהיה פשוט בכל כלל ישראל להיתר יהיה ענין חמור בעשייתה.
(אני בטוח שיש עוד דוגמאות, בבקשה ממי שיודע להעלותם)
בענין גילוי שער אשה ע"פ נגלה כל שהאשה מכסה עכ"פ בקלתה מותרת לכתחילה להסתבוב כך בביתה, ולרוב ראשונים מותרת כך לכתחילה אפי' בלא קלתה, ובחז"ל מצינו ששבחו קימחית במה שאמרה שמעולם לא ראתה קורות ביתה שערה, וכידוע שבזוה"ק שלגלות אפי' שער אחד הוא ענין חמור עד מאוד ופשוטו של הזוה"ק יש קללה לזה.
האיך יתכן שיהיה הנהגה מה שנהגו כל כלל ישראל לכתחילה כה חמור וראו לעונש ע"פ הזוהר הקדוש.
בדומה לזה מצינו בדברי האריז"ל שאסור לפרוש מאשתו לאחר תשמיש משום הטיפות שיגרום מזיקים, הגם שע"פ דין מותר לכתחילה כמו שמצינו בבתולה, ובגמ' של רבי אליעזר, והגם שאינו ראוי להוליד ממנו, ועד שבא האר"י החי, העולם לא נשמע חומרה כזה, וודאי שלא נהגו כן, ולא מוזכר בשום מקום.
וכנ"ל האיך יתכן שדבר שלא נזכר כלל אצל כל גדולי ישראל ועמך ישראל יהיה כה חמור מי שעושה אותה.
לכאו' הקב"ה נתן לנו תורה שלמה ולא שייך לאמר שדבר שהיה פשוט בכל כלל ישראל להיתר יהיה ענין חמור בעשייתה.
(אני בטוח שיש עוד דוגמאות, בבקשה ממי שיודע להעלותם)