יל"ד במכוון לשתי כוונות שונות מה דינו, ובמג"א לח, ח דן לעניין עוסק במצוה כשמכוון גם לתועלתו, וראה גם ביאור הלכה שם.
האם מישהוא יודע עוד מקורות בנידון זה?
תודה רבה.
א. איזו כוונה? יש כאן רשימה מכובדת מאוד...
ב. לכאורה דל מהכא הכוונה הזרה. והגע עצמך, אטו אם אינו מכוון בכל ליבו, ובשאר הלב חושב על עסקיו, הו"ל בלא כוונה?!
אלא על כרחך, דלא בעינן כוונה בלב שלם, אלא כוונה כל דהוא. ומה אכפ"ל שמוסיף לכוון דברים נוספים,
יל"ד במכוון לשתי כוונות שונות מה דינו, ובמג"א לח, ח דן לעניין עוסק במצוה כשמכוון גם לתועלתו, וראה גם ביאור הלכה שם.
האם מישהוא יודע עוד מקורות בנידון זה?
תודה רבה.