'למען ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי את בני ישראל בהוציאי אותם מארץ מצרים'
לר"ע (או ר"א לגי' התו"כ) ש'סוכות ממש עשו להם', מלבד שה'הושבתי' דחוק,
צ"ע טובא מה העניין ש'ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי'? והלא ודאי שאי"ז פינוק כ"כ גדול להיות באהל ארעי,
ואמנם כך התרחשה היציאה, ואפשר לעשות לזה זכר כמו במצה, אבל מה העניין ש'ידעו דורותיכם' על עניין זה,
(וכמו שבמצה אילו היה כתוב 'למען ידעו דורותיכם כי מצות האכלתי את בני ישראל בהוציאי...' נשמע מוזר, לא?)
לר"ע (או ר"א לגי' התו"כ) ש'סוכות ממש עשו להם', מלבד שה'הושבתי' דחוק,
צ"ע טובא מה העניין ש'ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי'? והלא ודאי שאי"ז פינוק כ"כ גדול להיות באהל ארעי,
ואמנם כך התרחשה היציאה, ואפשר לעשות לזה זכר כמו במצה, אבל מה העניין ש'ידעו דורותיכם' על עניין זה,
(וכמו שבמצה אילו היה כתוב 'למען ידעו דורותיכם כי מצות האכלתי את בני ישראל בהוציאי...' נשמע מוזר, לא?)