הכהן
משתמש ותיק
עם סיומה של מכת חושך, בעוד משה בבית פרעה, הוא מתרה על מכת בכורות שתהיה 'כחצות הלילה'.
הגמ' בברכות מפרשת דבריו "למחר כי האידנא" כין שהוא אמר את זה אורתא דתליסר נגהי ארביסר.
לפי זה יוצא, ששת ימי האפילה הסתיימו בי"ג בניסן, וא"כ התחילו בח' בו.
אם כן, בעשור לחודש, כשישראל לוקחים איש שה לבית אבות, המצרים שרויים באפילה, אז מה הנס?
הגמ' בברכות מפרשת דבריו "למחר כי האידנא" כין שהוא אמר את זה אורתא דתליסר נגהי ארביסר.
לפי זה יוצא, ששת ימי האפילה הסתיימו בי"ג בניסן, וא"כ התחילו בח' בו.
אם כן, בעשור לחודש, כשישראל לוקחים איש שה לבית אבות, המצרים שרויים באפילה, אז מה הנס?