עיקר קדושת יומו של יט כסלו מבוסס על זה שהבעל שם טוב גילה בעולם חלק מעצם התורה והוא, פנימיות התורה.
לא הבנתי מה כ"כ מיוחד בתורת החסידות בפן הזה של 'פנימיות' שלא היה מאז גילוי תורת הקבלה ע"י הזוה"ק, האריז"ל, ואפי' המהר"ל, הרמ"ק והרמח"ל. מה שיהיה אני לא מוצא לזה סיבה מספיק מוצדקת לתלות שהוא התחלה של דבר מסוים.
אולי בזה שמאז התחיל העולם להיות מחובר לתורת הנסתר, אך כלשונם של אנשים אלו הינם חסידים, וא"כ צריך להיות שזה דבר שעדיין נשמר לרף מסויים שלא כל א' אמור לזכות לכתר זה.
אשמח לעזרתכם!
לא הבנתי מה כ"כ מיוחד בתורת החסידות בפן הזה של 'פנימיות' שלא היה מאז גילוי תורת הקבלה ע"י הזוה"ק, האריז"ל, ואפי' המהר"ל, הרמ"ק והרמח"ל. מה שיהיה אני לא מוצא לזה סיבה מספיק מוצדקת לתלות שהוא התחלה של דבר מסוים.
אולי בזה שמאז התחיל העולם להיות מחובר לתורת הנסתר, אך כלשונם של אנשים אלו הינם חסידים, וא"כ צריך להיות שזה דבר שעדיין נשמר לרף מסויים שלא כל א' אמור לזכות לכתר זה.
אשמח לעזרתכם!