עריכה תורנית
משתמש רגיל
כשהייתי השבת בבית הכנסת ראיתי לפחות 5 מהדורות של קיצור הלכות ער"פ שחל בשבת, זה כמובן חוץ מהמהדורות הדיגטליות שנשלחו השבוע לכל קהל עדת ישראל, ועוד כמה מהדורות ישנות משנים עברו. ואני שאלה, למה? איזה צורך יש בריבוי הלכות זהות, כשהשינויים בין המהדורות מינורי כל כך. האם לא היה עדיף לכתוב הכל במרוכז כשהשינויים המזעריים יצויינו כהערת שוליים?
התורה חסה על ממונם של ישראל ויותר מכך על זמנם של ישראל. ואילו באברך שכותב סיכומי דברים לצורך עצמי עסקינן, דיינו. אך דא עקא שלא זה המצב וניכר לפעמים שמדובר באנשים שכתבו זאת במיוחד לשם ההוצאה ולפעמים מוציאים מכתבם של מו"צים שונים וכו' וכו'.
פסח כשר ושמח
התורה חסה על ממונם של ישראל ויותר מכך על זמנם של ישראל. ואילו באברך שכותב סיכומי דברים לצורך עצמי עסקינן, דיינו. אך דא עקא שלא זה המצב וניכר לפעמים שמדובר באנשים שכתבו זאת במיוחד לשם ההוצאה ולפעמים מוציאים מכתבם של מו"צים שונים וכו' וכו'.
פסח כשר ושמח