ראה עוד
כאן
וראיתי במפרשים שם שמפרשים באופן נקודתי למה שם אידמי ליה כטעייא אך עדיין אין בכך מזור לפיוט הנ"ל שמשמע שהוא ענין כללי. ורק אזכיר מה שכתב בספר חושבי שמו שרצה אליהו לומר לו שדבר מגונה זה אף ערביים אינם עושים להתפלל לשיתוף, ולכן לא יכל להידמות לו כנוצרי שמאמינים בשיתוף.
ומצאתי בספר מגדים חדשים (וייס) בברכות שם שהביא מקורות רבים שייחסו לאליהו שנקרא "ההוא טייעא" והוא תמה עליהם, ומזכיר גם את הפיוט הנ"ל, עיין שם ותמצא נחת.