כמדו' שהאריכו בזה, אך בפשטות ודאי שסגי במה שבסוף ישבע מהפסח, [וכ"מ מהרשב"ם הנ"ל], ויתכן לתלות נידו"ז בטעמים הנ"ל, דלירושלמי היה מקום לומר דאם יתחיל לאכול הפסח קודם שביעה, נחוש שיבוא לידי שבירת עצם, אך יש לדחות דל"ח לזה בכה"ג שלבסוף ישבע מהפסח בלא"ה, וכמו"כ טעם דלמשחה, י"ל דמתקיים כל שלבסוף שבע מהפסח, דהרי כל מלכים דרכם להתחיל האכילה כשרעבים. אמנם למכילתא דיליף לה מקרא דעל מצות ומרורים יאכלוהו, יל"ע.