וחי בהם אמר:התקלה בדרך להר נוף, או בהר נוף?
ואגב האם אין שם עירובים אחרים מהודרים שלא ניזוקו?
מצחיק.במבי אמר:ומסתבר מאד שהוא יותר מהודר
וכפשוטו אסור אף בחדר מדרגות עצמו (כ"ה לדעת רוה"פ). ויש מקילין.פינחס רוזנצוויג אמר:אם אין את מחיצות ערוב, צריך לדעת שאסור לטלטל גם לחדר המדרגות, אלא אם עשו שיתוף בפת בין השכנים בבנין.
במבי אמר:וחי בהם אמר:התקלה בדרך להר נוף, או בהר נוף?
ואגב האם אין שם עירובים אחרים מהודרים שלא ניזוקו?
אני מציע להתעדכן גם מהעירוב של הרבנות
(יש להם יותר תקציב מהעדה ומסתבר מאד שהוא יותר מהודר !)
ועד מתי לפילוג המיותר הזה !
ויעוין בדברי המשנת חסידים על הכשר שבטבחים שהוא שותפו של עמלק.
למה ?יהודי אמר:וכפשוטו אסור אף בחדר מדרגות עצמו (כ"ה לדעת רוה"פ). ויש מקילין.
יצא לי לשמוע את עושי העירוב ברבנות ירושליםבמבי אמר:אני מציע להתעדכן גם מהעירוב של הרבנות
(יש להם יותר תקציב מהעדה ומסתבר מאד שהוא יותר מהודר !)
ועד מתי לפילוג המיותר הז
דיברתי על כלים ששבתו בבית (בדר"כ אנשים מטלטלים כלים אלו).אברהם העברי אמר:למה ?יהודי אמר:וכפשוטו אסור אף בחדר מדרגות עצמו (כ"ה לדעת רוה"פ). ויש מקילין.
כלים ששבתו בחצר מותר לטלטל בחצר (כמדומני שכל חדרי המדרגות יש להם ד' מחיצות ואין בהם אלא משום חצר)
נכון, אבל כלים אלו בלאו הכי אי אפשר להוציא לחצר, ואיך הגיעו לשם? והבה"ל איירי בעבר והוציא או בבגד שלבש, וזה שכיח פחות מעצם ההוצאה.יהודי אמר:דיברתי על כלים ששבתו בבית
לבי במערב אמר:המתגוררים שם - רצוי שיבררו למעשה, כי יתכן שקיים ערוב פרטי (ומהודר טפי) שלא נפגע.
הסיפור וכל נושא האשכול הוא מלפני 3 חודשים.איש תלמודי אמר:יש עירוב פרטי בתוך השכונה
אך לא בדרך לשכונה
וכדכתבתי:איש תלמודי אמר:יש עירוב פרטי בתוך השכונה אך לא בדרך לשכונה
לבי במערב אמר:המתגוררים שם [היינו בהר־נוף עצמה] - רצוי שיבררו למעשה