בענין תיבת דואר והמפתח שלה יש פוסקים שהורו שתלוי בכל אדם מה רוב המכתבים שהוא מקבל שאם רוב המכתבים הם דברים שאסור לקוראם בשבת הרי תיבת הדואר והמפתח שלו מוקצים בשבת.
ולא הבנתי הרי אדם לא מייחד את התיבת דואר שלו לדברים מסויימים אלא מה שמגיע מגיע
ומה שאמרו שכלי שמלאכתו לאיסור נקבע לפי רוב תשמישו היינו כשמייחד אבל בתיבת דואר הוא לא מייחד אלא מה שמגיע מגיע
ולא הבנתי הרי אדם לא מייחד את התיבת דואר שלו לדברים מסויימים אלא מה שמגיע מגיע
ומה שאמרו שכלי שמלאכתו לאיסור נקבע לפי רוב תשמישו היינו כשמייחד אבל בתיבת דואר הוא לא מייחד אלא מה שמגיע מגיע