לביא אמר:כבר אמרתי בפורום שכן שזה רק מתיחה וברור שזה זיוף.
ומי אנו שנבוא אחר המלךלביא אמר:כבר אמרתי בפורום שכן שזה רק מתיחה וברור שזה זיוף.
מוישה הירש אמר:ומי אנו שנבוא אחר המלך
ערך רב אמר:יש מישהו מעל לכיתה א' שחשב שזה רציני?
הלביא הוא המלך כמובןלביא אמר:אציע סדר אחר לשרשורמוישה הירש אמר:ומי אנו שנבוא אחר המלךערך רב אמר:יש מישהו מעל לכיתה א' שחשב שזה רציני?
אני חושב שבכל אופן יש כאן בזיון לרבנים, ששמותיהם השתרבבו למסמך ההיתולי.יהודי מי-ם אמר:QUAKER-1-677x1024.jpeg
גא"מ, אך ככל הנראה המטרה היא [כעין?] פארודי' על המחאה המקורית (בענין הדאָריטאָס).מוחל וסולח אמר:אני חושב שבכל אופן יש כאן בזיון לרבנים
נדצ"ל: 'רַ֣ב בֵּית֔וֹ' (כלישנא דקרא)...למה זה תשאל לשמי אמר:הַמֶּ֗לֶךְ
שמש מרפא אמר:יש על זה ט"ז מפורש שזה מזונות.ערך רב אמר:כדי לחסוך בדג שהוא המוצר היקר יותר.
חימקו אמר:לבי במערב אמר:שמעתי אומרים דאדרבא הוא טעים שבעתים (ומתרפקים על טעמו במשך השנה...).חימקו אמר:אוהבי הדג יסכימו לאוכלו כך כל השנה?
שהרב @דרומאי ישאל בביתו האם בפסח 'נאלצים' לא לשים פת?...
אם התשובה היא חיובית סימן שבשאר השנה כן חשוב להם טעמו של הפת בקציצה.
שני הראשונים נכונים בוודאות. השלישי - ספק הוא אצלי, ושמעתי אומרים (כנ"ל) בהיפך.דרומאי אמר:שהפטנטים הפסחיים לדיבוק פחות זמינים, פחות דביקים, ופחות טעימים
דרומאי אמר:חימקו אמר:לבי במערב אמר:שמעתי אומרים דאדרבא הוא טעים שבעתים (ומתרפקים על טעמו במשך השנה...).
שהרב @דרומאי ישאל בביתו האם בפסח 'נאלצים' לא לשים פת?...
אם התשובה היא חיובית סימן שבשאר השנה כן חשוב להם טעמו של הפת בקציצה.
ליתר ביאור, בפסח היו שמים מצות עד שבא החתן הגאון החסיד שיחי' שאינו אוכל שרויה, ומשם הכל היסטוריה...
אלא שמתברר שהפטנטים הפסחיים לדיבוק פחות זמינים, פחות דביקים, ופחות טעימים, דהיינו שאם כבר מדבקים עושים זאת עם פת כי היא יותר טעימה. אבל המטרה בפת היא לדבק.
הרבה יותר.חימקו אמר:דרומאי אמר:חימקו אמר:שהרב @דרומאי ישאל בביתו האם בפסח 'נאלצים' לא לשים פת?...
אם התשובה היא חיובית סימן שבשאר השנה כן חשוב להם טעמו של הפת בקציצה.
ליתר ביאור, בפסח היו שמים מצות עד שבא החתן הגאון החסיד שיחי' שאינו אוכל שרויה, ומשם הכל היסטוריה...
אלא שמתברר שהפטנטים הפסחיים לדיבוק פחות זמינים, פחות דביקים, ופחות טעימים, דהיינו שאם כבר מדבקים עושים זאת עם פת כי היא יותר טעימה. אבל המטרה בפת היא לדבק.
אם ממציאים פטנט שלא צריך שום תוספת כדי לדבק, אלא אוכלים קציצות דג נטו דג, האם נראה לך שזה יהיה טעים כמו גאפילטע פיש אמיתי?
יהודי מי-ם אמר:QUAKER-1-677x1024.jpeg
האבני נזר (סי' לז) בירר זאת במטבח אמו לפניך... ע"ש.דרומאי אמר:בגעפילטע פיש אין הפת אלא לדבק [ביררתי במטבח עכשיו].חימקו אמר:שוב אם כך צריך לברך על גאפילטע פיש מזונות.דרומאי אמר:הכלל בחמשת מיני דגן הוא שתמיד אמרינן שהם העיקר מפני חשיבותם, אא"כ לא שם אותם לאכילה כלל רק לדבק. ולכן בודאי שברכת הבמבה עם קואקר היא בורא מיני מזונות.
מדובר (כנראה...) בפארודי'. שום רב לא חתם על ה'מכתב' דלעיל.מָרְדֳּכַי אמר:זה מראה עד כמה אפשר בקלות! לשקר בשם הרבנים!
הוא כותב (עמ' 260 ד"ה ולכאו') ש"דיוקו" מהראשונים, הוא נגד הבנת הבית יוסף הגר"א והמשנה ברורה!!! וזה לא מפריע לו לפסוק אחרת. אתממהא!!!שמש מרפא אמר:א. אין קשר לדברי הראשונים - מדובר שם על מקרה שבו המזונות הוא להדיא טפל. ב. ה"מחלוקת" הזאת היא המצאה של הרב מנדלבוים אשר בדאה מלבו, ואכמ"ל.
לבי במערב אמר:מדובר (כנראה...) בפארודי'. שום רב לא חתם על ה'מכתב' דלעיל.מָרְדֳּכַי אמר:זה מראה עד כמה אפשר בקלות! לשקר בשם הרבנים!
ידוע לי (ב"ב קסז, א). אך כמובן, אינה אלא אזהרה למראה חתימת ידו - ומעולם לא נמנעו משו"ה מלחתום על כל דבר הצורך...מָרְדֳּכַי אמר:אתה יודע?!
לבי במערב אמר:ידוע לי (ב"ב קסז, א). אך כמובן, אינה אלא אזהרה למראה חתימת ידו - ומעולם לא נמנעו משו"ה מלחתום על כל דבר הצורך...מָרְדֳּכַי אמר:אתה יודע?!
(קיימת באשכול זה את המאמר- משכהו לבית המדרש).חימקו אמר:באמת ברכתו של החטיף הוא מזונות?
יהודי מי-ם אמר:QUAKER-1-677x1024.jpeg