לישועתך קויתי השם
משתמש ותיק
ידוע שריבוי ההשתדלות לא מועילה כלום
יש לזה הרבה מקורות, אציין אחד מהם - מ"ב סי' א ס"ק י"ג: "ופרשת המן כדי שיאמין שכל מזונותיו באין בהשגחה פרטית וכדכתיב המרבה לא העדיף והממעיט לא החסיר להורות שאין ריבוי ההשתדלות מועיל מאומה".
ואני שואל: לפי"ז צריך להיות (לדוגמא) שאברך שאשתו מורה ואברך שאשתו מתכננת, יכניסו את אותו הסכום בכל חודש. ולכאו' עינינו רואות שזה לא כך.
אני יודע שיהיו שיאמרו שזה לא אומר כלום, ואחיינית שלי.. או דודה שלי.. מתכנתת, ואין לה עבודה... זה נכון. אבל זה לא מספק אותי. כי ע"פ רוב זה לא נכון..
אני שואל את השאלה הזאת כי תורה היא וללמוד אני צריך... אני רק מקווה שכל חו"ר הפורום יגיבו בדרך הזאת...
יש לזה הרבה מקורות, אציין אחד מהם - מ"ב סי' א ס"ק י"ג: "ופרשת המן כדי שיאמין שכל מזונותיו באין בהשגחה פרטית וכדכתיב המרבה לא העדיף והממעיט לא החסיר להורות שאין ריבוי ההשתדלות מועיל מאומה".
ואני שואל: לפי"ז צריך להיות (לדוגמא) שאברך שאשתו מורה ואברך שאשתו מתכננת, יכניסו את אותו הסכום בכל חודש. ולכאו' עינינו רואות שזה לא כך.
אני יודע שיהיו שיאמרו שזה לא אומר כלום, ואחיינית שלי.. או דודה שלי.. מתכנתת, ואין לה עבודה... זה נכון. אבל זה לא מספק אותי. כי ע"פ רוב זה לא נכון..
אני שואל את השאלה הזאת כי תורה היא וללמוד אני צריך... אני רק מקווה שכל חו"ר הפורום יגיבו בדרך הזאת...