יעקב שלם אמר:ביתו של המשגיח הגרמ"ט פולק שליט"א מבית וגן
הסקופים: הרבו בתפילה על נערה בת 21 תושבת בית וגן בירושלים שגילו אצלה לפני מספר ימים בפתאומיות גידול בגזע המוח. מצבה מוגדר: אנוש. שמה לתפילה: אסתר ביילא בת חיה ורדה ציפורה. אמא של הנערה הלכה לעולמה מהמחלה הקשה לפני פחות משנה.
הרבונו של עולם יש לו כבר כעת רחמנות, צריך לבקש עוד רחמים,בשלמא אמר:טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
אשמח לעדכון בשורות טובות במהרה, אכי"ר.יעקב שלם אמר:ביתו של המשגיח הגרמ"ט פולק שליט"א מבית וגן
הסקופים: הרבו בתפילה על נערה בת 21 תושבת בית וגן בירושלים שגילו אצלה לפני מספר ימים בפתאומיות גידול בגזע המוח. מצבה מוגדר: אנוש. שמה לתפילה: אסתר ביילא בת חיה ורדה ציפורה. אמא של הנערה הלכה לעולמה מהמחלה הקשה לפני פחות משנה.
ונחנו מה אמר:הרבונו של עולם יש לו כבר כעת רחמנות, צריך לבקש עוד רחמים,בשלמא אמר:טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
יישר כח גדול להרב יעקב שלם שליט"א על פתיחת האשכול הזה, אני אתמול הוספתי את שמה לתפילה באשכול של הרפואה שלימה, אנא מכל מי שלבו לב יהודי רחמן "קרעו את השמים" על מו"ר מרן המשגיח שמכתת רגליו לשם שמים, נטו לשם שמים, ללא שום עניני ממון וכבוד, מו"ר מתנהג בענווה גדולה ובביטול כבוד אצלו ואצל משפחתו וביתו, כל ימיו היו צער וייסורים ובכל צהלתו בפניו ואבלו בליבו, הגיע הזמן שאנו תלמידיו נכיר לו תודה וטובה על כל פועלו, אדר הוא הגדיל תורה, וכן הוא עמל לחזק ולעודד מאות ואלפי בחורי חמד בישראל לתורה וליראת שמים טהורה, ללא כל פוליטקות וענינים כאלה ואחרים, והכל במסירות נפש נוראית !!!יעקב שלם אמר:ביתו של המשגיח הגרמ"ט פולק שליט"א מבית וגן
הסקופים: הרבו בתפילה על נערה בת 21 תושבת בית וגן בירושלים שגילו אצלה לפני מספר ימים בפתאומיות גידול בגזע המוח. מצבה מוגדר: אנוש. שמה לתפילה: אסתר ביילא בת חיה ורדה ציפורה. אמא של הנערה הלכה לעולמה מהמחלה הקשה לפני פחות משנה.
כיון שעל ידי הרפואה תרבה תהילת ה' וכבוד שמיים בעולם, שזו תכלית הבריאה.רחים רבנן אמר:א. איך "כי תהילתי אתה" הוא סיבה לקבלת בקשה זו.
שרק ברפואה שמרפא ה' אזי הרפואה היא בודאי אמיתית ומושלמת. והרי זה כאומר 'רפאני ה'' ואז אדע שבודאי 'ארפא'.רחים רבנן אמר:ב. מדוע כפל ואמר "וארפא", הרי בודאי שאם ירפא ה' הרי הוא יירפא. וכן ב"ואושעה".
החולה הוא בצרה, ורפואתו ישועתו.רחים רבנן אמר:ג. מדוע נכנס עניין ה"ישועה", כחלק מבקשת הרפואה, עוד לפני שאמר כי תהילתי אתה.
בשלמא אמר:אוי ויי
טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
ציון הלא תשאלי אמר:בשלמא אמר:אוי ויי
טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
רבינו "בשלמא" אנא עשה חסד עם שאר עמו ישראל שאינם מבינים את שפתך ... ותרגם להם שיזכו אף הם להבין את כתב חידותיך !!
אבא שבשמים, שתהיה לך רחמנותציון הלא תשאלי אמר:בשלמא אמר:אוי ויי
טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
רבינו "בשלמא" אנא עשה חסד עם שאר עמו ישראל שאינם מבינים את שפתך ... ותרגם להם שיזכו אף הם להבין את כתב חידותיך !!
בסך הכל ביקשתי שיבר בשפה הקודש בו כולם מבינים וזה בין אדם לחברו כפשוטו ... ומעשים בכל יום אצל אותם אחוזים מגדולי ישראל שהיו בביתם או בסוכה שלהם והיו דוברי אידיש והיו חלקם שלא "זכו" לדעת את אותה השפה וביקשו מהם גדולי ישראל אשר ליבם ועינם היתה עם אותם נעב'ך שלא ידעו שלא ידברו לידם בשפה נוכרית זו ... כי זה מינימום של בין אדם לחבירו ... ופשוט הוא !חזק אמר:ציון הלא תשאלי אמר:בשלמא אמר:אוי ויי
טאטע אין הימל האב שוין רחמנות
מקבל ע"ע בלי נדר
רבינו "בשלמא" אנא עשה חסד עם שאר עמו ישראל שאינם מבינים את שפתך ... ותרגם להם שיזכו אף הם להבין את כתב חידותיך !!
שפתך?
לא קראתי כאן פורטגזית או כתב חידות
קראתי שפה שאחוזים גדולים מעם ישראל מכירים אותה מבית אבא סבא ..
יישר כוחך. השאלה בדבריך מנין או כיצד "תהילתינו" קשור לעניין הבטחון.לילה כיום יאיר אמר:לגבי השאלה מדוע כי תהלתנו אתה הוא סיבה לרפאנו, יש לומר על פי מה שכתב בנפש החיים א' ט' בסו"ד, שמה שאמר הקב"ה למשה בקריעת ים סוף 'מה תצעק אלי', הוא שלא יכולה להיות קריעת ים סוף אלא על ידי שבני ישראל יבטחו בקב"ה שיקרע להם את הים, ולכן זה לא זמן לצעקה אלא לביטחון. ואם כן י"ל גם לגבי השאלה הזו, דאנו בוטחים בקב"ה שהוא תהלתנו, וממילא זה גורם את רפואתנו.
הולך ללמוד אמר:כיון שעל ידי הרפואה תרבה תהילת ה' וכבוד שמיים בעולם, שזו תכלית הבריאה.רחים רבנן אמר:א. איך "כי תהילתי אתה" הוא סיבה לקבלת בקשה זו.
שרק ברפואה שמרפא ה' אזי הרפואה היא בודאי אמיתית ומושלמת. והרי זה כאומר 'רפאני ה'' ואז אדע שבודאי 'ארפא'.רחים רבנן אמר:ב. מדוע כפל ואמר "וארפא", הרי בודאי שאם ירפא ה' הרי הוא יירפא. וכן ב"ואושעה".
החולה הוא בצרה, ורפואתו ישועתו.רחים רבנן אמר:ג. מדוע נכנס עניין ה"ישועה", כחלק מבקשת הרפואה, עוד לפני שאמר כי תהילתי אתה.
כאן יש מאות שיחות ממנואקשן דקדושה אמר:מיהו המשגיח הרב פולק. אולי תלמידיו ומכיריו יביאו כאן דברי חיזוק והדרכה ממנו או מעשים מחזקים ויהיו לזכותו ולישועתו.
@יעקב שלם ו @ציון הלא תשאלי חושו ואל תתמה
רחים רבנן אמר:אשאל בעניין זה ויהיה זה גם לרפואתה השלימה בתושח"י. דכתיב "רפאני ה' וארפא הושיעני ואושעה כי תהילתי אתה", (ומפסוק זה הנוסח שתקנו בתפילה).
א. איך "כי תהילתי אתה" הוא סיבה לקבלת בקשה זו.
ב. מדוע כפל ואמר "וארפא", הרי בודאי שאם ירפא ה' הרי הוא יירפא. וכן ב"ואושעה".
ג. מדוע נכנס עניין ה"ישועה", כחלק מבקשת הרפואה, עוד לפני שאמר כי תהילתי אתה.
אודה למי מהיקרים שישיב או יציין המשיבים על זה.
חזק אמר:רחים רבנן אמר:אשאל בעניין זה ויהיה זה גם לרפואתה השלימה בתושח"י. דכתיב "רפאני ה' וארפא הושיעני ואושעה כי תהילתי אתה", (ומפסוק זה הנוסח שתקנו בתפילה).
א. איך "כי תהילתי אתה" הוא סיבה לקבלת בקשה זו.
ב. מדוע כפל ואמר "וארפא", הרי בודאי שאם ירפא ה' הרי הוא יירפא. וכן ב"ואושעה".
ג. מדוע נכנס עניין ה"ישועה", כחלק מבקשת הרפואה, עוד לפני שאמר כי תהילתי אתה.
אודה למי מהיקרים שישיב או יציין המשיבים על זה.
כבר השיב בזה רבי אברהם בן הגר"א
הכהן ההדיוט אמר:הרב @יעקב שלם
האם יש דרך נוספת לשמוע את הועדים לאברכים מלבד בטלפון?
הכהן ההדיוט אמר:
יישר כחיעקב שלם אמר:אשתדל לברר בל"נ