קשה לי בספרא פרשת בהר כתוב על הפסוק וקראתם דרור בארץ לכל יושביה - אין היובל נוהג אלא בזמן שכל יושביה עליה, ולכן פסקו היובלות משעה שגלו בני ראובן גד וחצי שבט המנשה, וכן מפורש ברמב"ם הלכות שמיטה ויובל פ"י ה"ח: משגלה שבט ראובן ושבט גד וחצי שבט מנשה בטלו היובלות.
מבואר שהראשונים שגלו מאר"י היו בני עבר הירדן ואילו ברש"י במלכים ריש פרק י"ז ובישעיה פרק ח' פסוק כ"ג מפורש באריכות שמתחילה גלו בני נפתלי ואח"כ בני ראובן גד ואח"כ שאר בני עשרת השבטים וא"כ היובל היה צריך להתבטל כשגלו בני נפתלי.
מבואר שהראשונים שגלו מאר"י היו בני עבר הירדן ואילו ברש"י במלכים ריש פרק י"ז ובישעיה פרק ח' פסוק כ"ג מפורש באריכות שמתחילה גלו בני נפתלי ואח"כ בני ראובן גד ואח"כ שאר בני עשרת השבטים וא"כ היובל היה צריך להתבטל כשגלו בני נפתלי.