תקנון הפורום

מנהל א'

מנהל האתר
חבר צוות
מנהל האתר
לחו"ר ומשתמשי הפורום היקרים, הע"י.


כפי הידוע לכם, אתרינו "פורום לתורה" קיים משך שבע שנים, כאשר בשנים אלו הוא מהווה מקום ראוי לקיבוץ חכמים ודיבוק חברים, אשר חפצים במקום בו יוכלו לדון בנושאים תורניים, ללמוד וללמד, ולהוסיף ידע בתחומים שונים.
מאז ומתמיד ניסינו להלך כנגד רוחו של כל אחד ואחד, ככל והדבר התאפשר. יחד עם זאת, היה קיים חוסר בהירות באשר להשקפת הפורום, נושאים האסורים לדיון בו, ועוד. לבקשת רבים ולאור התרחבות קהל המשתמשים באתר, עלה הצורך ליצור תקנון מחייב ובו כללי ההשתתפות והכתיבה באתר.

יובהר, להוציא מדעת טועים, כי הפורום לא נועד לברר שאלות שאין מקומם בבית המדרש, או להעלות נושאים ודעות שלא נהוג להעלות אותם בתוך בתי המדרש. אדרבה ואדרבה, הפורום נועד להיות בית מדרש נוסף, כאשר ההוויה שלו, האווירה וגם התכנים, הם רק כאלו שראויים היו לבוא גם בתוך היכלי התורה פנימה.

נא לעיין היטב בתקנון הפורום, ולפעול על פיו. ההשתתפות באתר מותנית בהסכמת המשתמש לתקנון, וידוע לו כי הוא מחוייב לפעול על פי הכללים הכתובים בו. כמו כן בתקופה הקרובה יתווספו בעז"ה מנהלים נוספים שיסייעו בשמירת התקנון.

אנו תקווה שתקנון זה יהיה לתועלת המשתמשים עצמם, כאשר הכללים ואופני הניהול באתר יהיו ברורים לכל, ויביאו להעלאת רמת השיח בפורום.
בכל הערה/הארה, ביקורת ובקשה, ניתן לפנות אלי בהודעה פרטית.


בברכת התורה,
המנהלים.​
 ​
 

מנהל א'

מנהל האתר
חבר צוות
מנהל האתר
פותח הנושא
מתון מתון אמר:
העלאת סרטונים מגדו"י מקומה בבי מדרשא??
סרטונים מגדו"י זצוק"ל או סרטונים נדירים וכיו"ב שיש בהם ענין לציבור ושעומדים בכללי התקנון, ושמתאימים למקום תורני - ניתן להעלות [יחד עם זאת, אשכול כעין זה לדוגמא, לא יופיע ברשימת הנושאים האחרונים הקיימים בראש האתר].
 

לביא

משתמש ותיק
בתוכן תחת הכותרת ״תפקידי המנהלים ודרכי יצירת קשר עם המנהלים״ לא מצויין את דרכי יצירת הקשר. לפי ראות עיניי הדלות.
״תוכל לפנות למנהלים השונים, בהתאם לצורך והנושא המבוקש.״ לענ״ד לא עונה על השאלה.

אני מבין שאפשר לפנות בפרטי. אבל משתמש חדש שאין לו זאת, יהיה חסר לו האפשרות הזו לכאורה.
 

מנהל א'

מנהל האתר
חבר צוות
מנהל האתר
פותח הנושא
לביא אמר:
בתוכן תחת הכותרת ״תפקידי המנהלים ודרכי יצירת קשר עם המנהלים״ לא מצויין את דרכי יצירת הקשר. לפי ראות עיניי הדלות.
״תוכל לפנות למנהלים השונים, בהתאם לצורך והנושא המבוקש.״ לענ״ד לא עונה על השאלה.

אני מבין שאפשר לפנות בפרטי. אבל משתמש חדש שאין לו זאת, יהיה חסר לו האפשרות הזו לכאורה.

תודה על ההערה הנכונה, תיקנתי.
 

לבי במערב

משתמש ותיק
לביא אמר:
אבל משתמש חדש שאין לו זאת, יהיה חסר לו האפשרות הזו לכאורה.
ראוי לציין, שמלבד כתובת־המייל המופיעה שם (שכדברי אלופנו ר' '@מנהל א'', נוספה אחר הודעת מר), קיים כפתור 'יצירת קשר' בכל עמוד בפורום (בתחתיתו כבראשו).
 

לביא

משתמש ותיק
לבי במערב אמר:
לביא אמר:
אבל משתמש חדש שאין לו זאת, יהיה חסר לו האפשרות הזו לכאורה.
ראוי לציין, שמלבד כתובת־המייל המופיעה שם (שכדברי אלופנו ר' '@מנהל א'', נוספה אחר הודעת מר), קיים כפתור 'יצירת קשר' בכל עמוד בפורום (בתחתיתו כבראשו).
מכירני ויודעני קאמינא. אך לשם שלמות תקנון הפורום הערתי באה.
 

מנהל א'

מנהל האתר
חבר צוות
מנהל האתר
פותח הנושא
לבי במערב אמר:
לביא אמר:
אבל משתמש חדש שאין לו זאת, יהיה חסר לו האפשרות הזו לכאורה.
ראוי לציין, שמלבד כתובת־המייל המופיעה שם (שכדברי אלופנו ר' '@מנהל א'', נוספה אחר הודעת מר), קיים כפתור 'יצירת קשר' בכל עמוד בפורום (בתחתיתו כבראשו).
גם את זה הוספתי... יישר כח
 
 

יוספזון

משתמש ותיק
הבהרת התקנון נחוצה וחשובה לאין ערוך, וחן חן לכם! ועל זה נאמר, וכל מי שעוסקים בצ"צ באמונה הקב"ה ישלם שכרם... כי המנהלים המסורים עובדים שלא עמלק"פ, ובכל זאת מנסים להלך נגד רוחו של כאו"א מחד, ומאידך לשמור על במה מכובדת נקייה וצחה, שתענוג להכנס בה ולהתבשם בה. ובדרך כלל, למרות האנונימיות, הם מקבלים לא מעט ביקורת וחיצים ובליסטראות (גם אני בין 'המברכים' לפעמים...), ולמרות זאת הם לא רק שלא מרפים ידיים אלא מחדשים כנשר נעורים, וכאן המקום להודות מקרב לב על מקום - (אתר) זה.
 

גביהא בן פסיסא

משתמש ותיק
יישר כוח למנהלים על עמלכם לתועלת וזיכוי הרבים, אלו גזירות שהציבור יכול בהחלט לעמוד בהן, וישפרו את הפורום רבות.
רק רציתי לשאול, האם תכליתו של התקנון היא להודיע על מדיניות חדשה, או רק להגדיר בצורה רשמית ומסודרת את המדיניות הקיימת (ולבשר על הידוק אכיפתה)?
הרי למשל:
הפורום אינו מיועד להוות במה לדיון בנושאים שלא נהוג לדון בהם בתוך בתי המדרש והיכלי התורה.
אם אינני טועה, עד כה נתנו בהחלט לדון בנושאים שמחוץ לבית המדרש (אפילו אבולוציה!), ופורום אקטואליה מלא בדוגמאות לכך.
האם מעתה לא יתאפשרו דיונים כאלו?
 

א. ל. חנן

משתמש ותיק
מתוך תקנון הפורום:
  • אין לדון בוויכוחים בין מגזרים שונים ואין להעלות נושאים השנויים במחלוקת אקטואלית.
  • אין להעלות נושאים מתוך מטרה להתריס או לזלזל בציבורים ובאישים שונים.
כעת ממש. בדף הבית שתי אשכולות שדנים בויכוחים שבין מגזרים, מתוך מטרה להתריס ולזלזל. הן בעניין קרלין. והן בעניין סלונים -סלאנים.
 
 

קצר לעניין

משתמש ותיק
א. ל. חנן אמר:
מתוך תקנון הפורום:
  • אין לדון בוויכוחים בין מגזרים שונים ואין להעלות נושאים השנויים במחלוקת אקטואלית.
  • אין להעלות נושאים מתוך מטרה להתריס או לזלזל בציבורים ובאישים שונים.
כעת ממש. בדף הבית שתי אשכולות שדנים בויכוחים שבין מגזרים, מתוך מטרה להתריס ולזלזל. הן בעניין קרלין.

ממש לא במטרה לזלזל בקרלין אלא להיפך, אני קראתי ומצאתי שם טיעונים הגיוונים, ועל כן העלתי לדיון בפורום
אין שום סיבה להשתיק דיון חשוב שההשלכות שלו נוגעות בציפור הנפש של כל אחד
 

קצר לעניין

משתמש ותיק
מחקו אותו לא יודע למה. זה אשכול חינוכי ממדרגה ראשונה. אפשר לכל הפחות לנעול או להעביר לנושאים בפיקוח?
 

המקור הראשון

משתמש ותיק
קצר לעניין אמר:
מחקו אותו לא יודע למה. זה אשכול חינוכי ממדרגה ראשונה. אפשר לכל הפחות לנעול או להעביר לנושאים בפיקוח?

אני חושב שתוכל לפתוח אותו מחדש בלי להזכיר את קרלין.
למשל:
מבחן התוצאה לפתיחות וסגירות בנושא פגעי הטכנולגיה.

"כידוע בין קהילות חרדיות שונות קיימת מדיניות שונה. מה אתם אומרים, האם במבחן התוצאה ניתן לראות את התוצאות של מדיניות זו?
נא לא להכנס לשמות, כמובן".

 
 

קצר לעניין

משתמש ותיק
המקור הראשון אמר:
קצר לעניין אמר:
מחקו אותו לא יודע למה. זה אשכול חינוכי ממדרגה ראשונה. אפשר לכל הפחות לנעול או להעביר לנושאים בפיקוח?

אני חושב שתוכל לפתוח אותו מחדש בלי להזכיר את קרלין.
למשל:
מבחן התוצאה לפתיחות וסגירות בנושא פגעי הטכנולגיה.

"כידוע בין קהילות חרדיות שונות קיימת מדיניות שונה. מה אתם אומרים, האם במבחן התוצאה ניתן לראות את התוצאות של מדיניות זו?
נא לא להכנס לשמות, כמובן".

 

רעיון טוב
@מנהל א'
 

מנהל א'

מנהל האתר
חבר צוות
מנהל האתר
פותח הנושא
קצר לעניין אמר:
המקור הראשון אמר:
קצר לעניין אמר:
מחקו אותו לא יודע למה. זה אשכול חינוכי ממדרגה ראשונה. אפשר לכל הפחות לנעול או להעביר לנושאים בפיקוח?

אני חושב שתוכל לפתוח אותו מחדש בלי להזכיר את קרלין.
למשל:
מבחן התוצאה לפתיחות וסגירות בנושא פגעי הטכנולגיה.

"כידוע בין קהילות חרדיות שונות קיימת מדיניות שונה. מה אתם אומרים, האם במבחן התוצאה ניתן לראות את התוצאות של מדיניות זו?
נא לא להכנס לשמות, כמובן".

רעיון טוב
@מנהל א'
לא בתקופה הקרובה [והחכם עיניו בראשו].
 
 

קצר לעניין

משתמש ותיק
מנהל א' אמר:
קצר לעניין אמר:
המקור הראשון אמר:
אני חושב שתוכל לפתוח אותו מחדש בלי להזכיר את קרלין.
למשל:
מבחן התוצאה לפתיחות וסגירות בנושא פגעי הטכנולגיה.

"כידוע בין קהילות חרדיות שונות קיימת מדיניות שונה. מה אתם אומרים, האם במבחן התוצאה ניתן לראות את התוצאות של מדיניות זו?
נא לא להכנס לשמות, כמובן".

רעיון טוב
@מנהל א'
לא בתקופה הקרובה [והחכם עיניו בראשו].
 

מה שבעל הבית אומר.
רק אם תוכל לשלוח לי את האשכול שנמחק תודה רבה
 
חלק עליון תַחתִית