כמלמד בת"ת, יצא לשמוע קצת על שיטת פוירשטיין, שהיא שיטה המלמדת איך ללמוד עם הילד בצורה חוייתית, ושזה לא יהיה רק כהרצאה שהילד שומע מהמלמד, שאז הוא פחות מתחבר. אבל אף פעם לא ביררתי את השיטה לעומק.
בקשתי מחו"ר הפורום שיודעים יותר על שיטה זו איך היא עובדת ומה המעלות והחסרונות, אם יוכלו להחכימני. וכמו"כ עד כמה רבנים ומחנכים ממליצים על שיטה זו או מתנגדים עליה.
תודה רבה
בקשתי מחו"ר הפורום שיודעים יותר על שיטה זו איך היא עובדת ומה המעלות והחסרונות, אם יוכלו להחכימני. וכמו"כ עד כמה רבנים ומחנכים ממליצים על שיטה זו או מתנגדים עליה.
תודה רבה