דרך אמונה
משתמש רגיל
דיון לבין הזמנים.....
מהו הדיון לחיוב או לשלילה האם מומלץ לאברכים לעשות רשיון.
מצד אחד נוחות ואפשרות ניוד (וטיול) וכבר כתב רבינו תם בספר הישר שישנם עשרה תאוות וא' מבינהם הם תאוות המרכב.
מצד שני יש בדבר סיכונים של נוודות יתר וחוסר ישוב הדעת וכמובן שהרבה אברכים שמחזיקים רכב נהיים מהר מאוד 'אימשייע דרייבער'.
(וזה עוד לפני ההוצאות הבלתי נגמרות של החזקת רכב).
אבל מעניין אותי מה ההשקפה ה'משגיח'ית שפוסלת את הענין ומה היא ההתנגדות של רבים מהרבנים.
מהו הדיון לחיוב או לשלילה האם מומלץ לאברכים לעשות רשיון.
מצד אחד נוחות ואפשרות ניוד (וטיול) וכבר כתב רבינו תם בספר הישר שישנם עשרה תאוות וא' מבינהם הם תאוות המרכב.
מצד שני יש בדבר סיכונים של נוודות יתר וחוסר ישוב הדעת וכמובן שהרבה אברכים שמחזיקים רכב נהיים מהר מאוד 'אימשייע דרייבער'.
(וזה עוד לפני ההוצאות הבלתי נגמרות של החזקת רכב).
אבל מעניין אותי מה ההשקפה ה'משגיח'ית שפוסלת את הענין ומה היא ההתנגדות של רבים מהרבנים.