שלום לכל הרבנים החשובים פה בפורום.
אני לומד בישי''ק במרכז - ישיבה טובה מאוד, עם הרבה לימוד ושטייגן, חום התורה בישיבה, שילוב לומדע'ס ורציפע'ס. היא מותג, היא מושג. הבחו' מאושרים וכו' וכו'.
הבעיה שאני רוצה לדבר עליה לא היתה בש''א. כשהגעתי לש''ב הבעיה התחילה- הרב חילק (לא בדיוק חילק, אבל ראו את זה במוחש) את השיעור ל 3
א. בחו' מצוינים- מבינים מהר ולומדים כל היום
ב. בחו' ביננוניים- לומדים ומבינים.
ג. בחו' פשוטים- אלה בחו', שלא לומדים או יותר נכון קשה להם ללמוד ולכן לוקח להם זמן להבין
אצלנו- הרב פשוט לא התיחס לבחו' "הפשוטים".
תמיד מדבר עם המצוינים, שואל שאלות, עוזר להם.
ולעומת זאת שאר הבחו' כאילו אינם נמצאים
זה מתבטא בכל הדברים במשך שנה שלימה- אם זה בחברותות, בלימוד, בהשקעה, בדיבור, ברצון, בהתיחסות, בשבת שלום וכו' וכו'.
ועכשיו לנקודה- האם זה נראה לכם הגיוני שכך רב צריך להתיחס לתלמידיו???!
הרי זה בעצמו מוריד לבחו' את החשק ללמוד- ונזכרים בש''א שלא היה את המושג הזה "איפה באיפה" .
האם יש פתרון מה לעשות בשביל לחוש קצת יותר קרבה ורצון?!
אשמח לתשובותכם המועילות והמחכימות, והאם זה מצוי בשאר הישיבות.
תודה רבה.
אני לומד בישי''ק במרכז - ישיבה טובה מאוד, עם הרבה לימוד ושטייגן, חום התורה בישיבה, שילוב לומדע'ס ורציפע'ס. היא מותג, היא מושג. הבחו' מאושרים וכו' וכו'.
הבעיה שאני רוצה לדבר עליה לא היתה בש''א. כשהגעתי לש''ב הבעיה התחילה- הרב חילק (לא בדיוק חילק, אבל ראו את זה במוחש) את השיעור ל 3
א. בחו' מצוינים- מבינים מהר ולומדים כל היום
ב. בחו' ביננוניים- לומדים ומבינים.
ג. בחו' פשוטים- אלה בחו', שלא לומדים או יותר נכון קשה להם ללמוד ולכן לוקח להם זמן להבין
אצלנו- הרב פשוט לא התיחס לבחו' "הפשוטים".
תמיד מדבר עם המצוינים, שואל שאלות, עוזר להם.
ולעומת זאת שאר הבחו' כאילו אינם נמצאים
זה מתבטא בכל הדברים במשך שנה שלימה- אם זה בחברותות, בלימוד, בהשקעה, בדיבור, ברצון, בהתיחסות, בשבת שלום וכו' וכו'.
ועכשיו לנקודה- האם זה נראה לכם הגיוני שכך רב צריך להתיחס לתלמידיו???!
הרי זה בעצמו מוריד לבחו' את החשק ללמוד- ונזכרים בש''א שלא היה את המושג הזה "איפה באיפה" .
האם יש פתרון מה לעשות בשביל לחוש קצת יותר קרבה ורצון?!
אשמח לתשובותכם המועילות והמחכימות, והאם זה מצוי בשאר הישיבות.
תודה רבה.