אולי אפשר לומר שמאחר ומזומנת כעת למצוה שהרי זה טעם האיסור אסור לשחוט אותה ולהפקיעה ממצוותה, דנהי שהמצוה לא יכולה להתקיים אבל כל עוד היא עומדת למצוה אסור להפקיע אותה בידים.
בדרך אפשר (וכנראה לא נכון) יש מקום לומר שכדי להתיר להרוג צריך סיבה, אם אין אף סיבה להרוג יתכן שיש בזה צער בעלי חיים (אא"כ כנו"ב שזה רק כשהם בחיים ומצערם) ואולי יש בזה עוד חששות (אין בראשי כעת).
כאן אין לו סיבה להרוג, אין תועלת בעור או בבשר ואין דין להרוג, על כן הדרך הנכונה היא פשוט להשאיר אותם עד שימותו.