אקשן דקדושה
משתמש ותיק
שגור בפי כל ישראל הלשונות, כך רצו משמים, לא רוצים משמים מהשמים לא נתנו שיהיה כך ועוד כהנה לשונות.
והכל בלשון רבים.
והוא תמוה מאד. הלא הכוונה אחת היא, לאחד יחיד ומיוחד, הנוטה כדוק שמים, קונה שמים וארץ, היושבי בשמים.
ואיך ולמה נכננו בלשון רבים.
ולמה כל הלשונות האלו הם דוקא ביחס לשמים?
והנה השמים ושמי השמים לא יכלכלוהו, ושמים כעשן נמלחו, ונגולו כספר השמים.
והכל בלשון רבים.
והוא תמוה מאד. הלא הכוונה אחת היא, לאחד יחיד ומיוחד, הנוטה כדוק שמים, קונה שמים וארץ, היושבי בשמים.
ואיך ולמה נכננו בלשון רבים.
ולמה כל הלשונות האלו הם דוקא ביחס לשמים?
והנה השמים ושמי השמים לא יכלכלוהו, ושמים כעשן נמלחו, ונגולו כספר השמים.