חלק מספרי החסידות הביאו כן בשם מדרש, אבל אין מדרש כזה.
המקור היחיד הוא מהזוהר שמדבר על ויהי היום
ובדרך רמז הקישו מזה ספרי החסידות גם לפרשתנו
כיון שזה יוצא תמיד לפני ר"ה.
וגם הם לא התכוונו שזה הי' בר"ה
אלא שזה מרמז על ר"ה, וזה התי' לקושייתך.
(גם בלי רש"י שמדובר ביום מותו, הרי ברור שכבר עבר ר"ה מזמן,
שהרי כבר בפרשת דברים כשהתחיל משה לדבר היה א' שבט, עי' דברים א,ג).
שם משמואל דברים פרשת נצבים
והנה פרשה זו נקראת לעולם בשבת שקודם ר"ה, כי יש בה רמז לר"ה ובזוה"ק (ח"ב ל"ב ב מ"ד א) דכל מקום שנאמר ויהי היום זה ר"ה, א"כ נצבים היום רומז נמי לר"ה