'' ...אתה החלות להראות את עבדך את גדלך ואת ידך החזקה אשר מי אל בשמים ובארץ אשר יעשה כמעשיך וכגבורתך''
הנה במילה וכגבורתך הנאמרת בלשון רבים ניתן בקלות לטעות ולאומרה בלשון יחיד,
לא מיבעי לאשכנזים שהחילוק בין קמץ לחולם הוא הדגשת היו'ד (וכגבורוייתך)
אלא אף לספרדים הטעות בין רבים ליחיד קלה.
איני יודע אם מעכב בקריאה (שהרי לכאורה יש שינוי משמעות)
והאם בשני וחמישי הוא מעכב לכהן מברכותיו שהרי יש רק ג' פסוקים.
עכ"פ היום בבית הכנסת בו התפללתי העיר ע"ז אחד הת"ח.
הנה במילה וכגבורתך הנאמרת בלשון רבים ניתן בקלות לטעות ולאומרה בלשון יחיד,
לא מיבעי לאשכנזים שהחילוק בין קמץ לחולם הוא הדגשת היו'ד (וכגבורוייתך)
אלא אף לספרדים הטעות בין רבים ליחיד קלה.
איני יודע אם מעכב בקריאה (שהרי לכאורה יש שינוי משמעות)
והאם בשני וחמישי הוא מעכב לכהן מברכותיו שהרי יש רק ג' פסוקים.
עכ"פ היום בבית הכנסת בו התפללתי העיר ע"ז אחד הת"ח.