כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: הלימוד בגמ' ביבמות לא קשור כלל למעשה שבתנחומא!
הכהן משתמש ותיק 18/5/21 #1 כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: הלימוד בגמ' ביבמות לא קשור כלל למעשה שבתנחומא!
י יושב אוהלים משתמש ותיק 18/5/21 #2 הכהן אמר: כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: הלימוד בגמ' ביבמות לא קשור כלל למעשה שבתנחומא! לחץ כדי להרחיב... אהיכא קאי??
הכהן אמר: כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: הלימוד בגמ' ביבמות לא קשור כלל למעשה שבתנחומא! לחץ כדי להרחיב... אהיכא קאי??
הכהן משתמש ותיק פותח הנושא 18/5/21 #3 רש"י במדבר ה,יג: אתה שכבת זרע. שכיבתה פוסלת אותה, ואין שכיבת אחותה פוסלת אותה (יבמות צה.), כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: לחץ כדי להרחיב...
רש"י במדבר ה,יג: אתה שכבת זרע. שכיבתה פוסלת אותה, ואין שכיבת אחותה פוסלת אותה (יבמות צה.), כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: לחץ כדי להרחיב...
כ כמעיין המתגבר משתמש ותיק 18/5/21 #4 הכהן אמר: רש"י במדבר ה,יג: אתה שכבת זרע. שכיבתה פוסלת אותה, ואין שכיבת אחותה פוסלת אותה (יבמות צה.), כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: לחץ כדי להרחיב... לחץ כדי להרחיב... באר כוונתך. לפי זכרוני שהיו דומות זו לזו היינו גבי סוטה שהלכה אחות לשתות וכו', וא''כ זה לא קשור להלכות עריות שאין האשה נאסרת ע''י זנות של הבעל וא''כ מה כוונת רש''י? זו כוונתך?
הכהן אמר: רש"י במדבר ה,יג: אתה שכבת זרע. שכיבתה פוסלת אותה, ואין שכיבת אחותה פוסלת אותה (יבמות צה.), כמעשה בשתי אחיות שהיו דומות זו לזו: לחץ כדי להרחיב... לחץ כדי להרחיב... באר כוונתך. לפי זכרוני שהיו דומות זו לזו היינו גבי סוטה שהלכה אחות לשתות וכו', וא''כ זה לא קשור להלכות עריות שאין האשה נאסרת ע''י זנות של הבעל וא''כ מה כוונת רש''י? זו כוונתך?