יעקוב אמר:
אז מה זה ככל אשר אנחנו עושים פה היום איש כל הישר בעיניו?
רש"י פרשת ראה
(ח) לא תעשון ככל אשר אנחנו עשים וגו' - מוסב למעלה (דברים יא, לא) על כי אתם עוברים את הירדן וגו' כשתעברו את הירדן מיד מותרים אתם להקריב בבמה, כל ארבע עשרה שנה של כבוש וחלוק, ובבמה לא תקריבו כל מה שאתם מקריבים פה היום במשכן, שהוא עמכם ונמשח והוא כשר להקריב בו חטאות ואשמות נדרים ונדבות, אבל בבמה אין קרב אלא הנידר והנידב. וזהו איש כל הישר בעיניו, נדרים ונדבות שאתם מתנדבים על ידי שישר בעיניכם להביאם ולא על ידי חובה, אותם תקריבו בבמה:
וכן בגמ' זבחים קיד.
בקיצור, כשתבואו לארץ ובזמן שיותר לכם להקריב בבמה, אל תקריבו כמו היום שאפשר להקריב הכל, אלא רק נו"נ.