חניכי הישיבות
משתמש ותיק
ובבעל הטורים כתב "דרכו להקיא מאכלו"
ויש לדון לפי דבריו אם מותר להאכיל את החיה הזו ששמה "הקאת" חמץ בערב פסח וייחשב לביעור?
כיון שמקיא הכל ממילא לא מקיים ביעור או נימא שהוא בפועל ביער את המאכל מה שהיא מוציאה אח"כ זה כבר לא חסרון בביעור
ויש לדון
ויש לדון לפי דבריו אם מותר להאכיל את החיה הזו ששמה "הקאת" חמץ בערב פסח וייחשב לביעור?
כיון שמקיא הכל ממילא לא מקיים ביעור או נימא שהוא בפועל ביער את המאכל מה שהיא מוציאה אח"כ זה כבר לא חסרון בביעור
ויש לדון