האם זה נכון לקבוע ששני מאמרי חז"ל אלו חולקים אחד על השני
שלושה דברים עשה מרע"ה מדעתו והסכים הקב"ה על ידיו וכו' שנאמר אשר שבר יישר כחך ששיברת (יבמות סב ושבת פז)
ושהאותיות פרחו לפני שהלוחות נשברו (בין אם הכוונה שלכן שבר אותם וראה את זה כסימן מלמעלה בין אם הכוונה שלא הצליח כבר לסחוב את המשקל)
שלושה דברים עשה מרע"ה מדעתו והסכים הקב"ה על ידיו וכו' שנאמר אשר שבר יישר כחך ששיברת (יבמות סב ושבת פז)
ושהאותיות פרחו לפני שהלוחות נשברו (בין אם הכוונה שלכן שבר אותם וראה את זה כסימן מלמעלה בין אם הכוונה שלא הצליח כבר לסחוב את המשקל)